اخبار

موتورولا چگونه کاربران آیفون را به استفاده از Moto Z Droid دعوت می‌کند؟!

آیفون ۷ و ۷ پلاس اخیرا همراه ویژگی‌های جدیدی توسط اپل به بازار معرفی شده‌اند. ویژگی‌هایی که برای کاربران آیفون چیزی جدید و مورد استقبال بوده است. اما به نظر می‌رسد این قابلیت‌ها برای کاربران اندرویدی چیز تازه‌ای نیستند و همین موضوع شرایط را برای کمپانی‌های اندرویدی فراهم می‌کند تا از این قضیه بر علیه اپل استفاده کنند.
موضوع جالب این‌جاست که کمپانی سامسونگ از زمان معرفی آیفون‌های جدید سکوت کرده که دلیلش می‌تواند جریانی باشد که برای نوت ۷ به‌وجود آمده است. اما کمپانی موتورولا ساکت ننشسته و به تازگی یک ویدیو جدید در این زمینه منتشر کرده است. در این ویدیو تعدادی از کارمندان آیفون نشان داده می‌شوند که مشغول کار هستند. در همین هنگام شخصی وارد می‌شود و یک گوشی را به عنوان الگو و طرح ابتدایی به سایرین نشان می‌دهد که این گوشی در واقع Moto Z Droid است.
طبق چیزی که در توضیحات این فیلم نوشته شده است، نوآوری در اسمارت‌فون‌های جدید به کلی متوقف شده، کمپانی‌ها بیشتر بر افزایش تولیدات تمرکز کرده‌اند، تغییرات نمایشگر تنها با افزایش میزان اینچ بوده و دگرگونی دوربین‌ها تنها با زیاد شدن میزان مگاپیکسل صورت می‌گیرد. مصرف کنندگان هم حداقل باید تا دو سال دیگر منتظر تولیدات جدید بمانند. در آخر فیلم هم تعدادی از قابلیت‌های موجود در این گوشی مانند استفاده از لوازم جانبی Moto Mode، به نمایش گذاشته می‌شود.
در این که این فیلم تقریبا ساختگی بود، شکی نداریم. اما مهم پیامی است که در پس این ویدیو وجود دارد. نظر شما در رابطه با این حرکت شرکت موتورولا (لنوو) چیست؟!

 
منبع ubergizmo
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا