اخبار

موجودی تمام مدل های Surface Studio گران قیمت مایکروسافت به پایان رسید

همان طور که می دانید چند روز قبل مایکروسافت از کامپیوتر دسکتاپ قدرتمندش با نام سرفس استودیو رونمایی کرد که بیشتر برای ایده پردازان حرفه ای ساخته شده. البته همان طور که انتظار می رفت، قیمت محصول فوق نیز بسیار بالاست.
به همین دلیل بسیاری افراد منتظر بازخوردها و نظرات کارشناسان و خریداران اولیه بودند تا بتوانند بین مدل پایه ۳۰۰۰ دلاری، مدل قوی تر ۳۵۰۰ دلاری و مدل گران قیمت ۴۲۰۰ دلاری یکی را انتخاب کنند، اما ظاهراً این تردید برای آنها نتیجه خوبی نداشته، زیرا موجودی تمامی مدل های سرفس استودیو به پایان رسیده.
در حال حاضر اگر به فروشگاه مایکروسافت و صفحه مربوط به Surface Studio مراجعه کنید، فقط می توانید هرکدام از این سه مدل را پیش خرید کنید و زمان تحویل آن نیز اوایل ۲۰۱۷ درج شده، که البته مشخص نیست دقیقاً به چه تاریخی اشاره می کند.

 
 

microsoft-store-surface-studio
البته فقط گذر زمان می تواند مشخص کند که آیا خریداران اولیه و عجول این محصول از اقدام خود پشیمان می شوند یا خیر، اما تابحال که بیشتر کارشناسان نسبت به توانایی های این کامپیوتر پیشرفته ابراز امیدواری و رضایت کرده اند.
به هر صورت با توجه به اتمام موجودی زودهنگام و تولید محدود این محصول، احتمالاً بسیاری از خریداران بالقوه وسوسه شده و سریعاً اقدام به پیش خرید آن خواهند کرد تا شاید در روزهای آغازین سال آتی میلادی سرفس استودیو را دریافت دارند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا