اخبار

نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس برای پرچمداران امسال اهالی کوپرتینو در نظر گرفته شده‌اند

هواداران کمپانی اپل بی صبرانه منتظر برگزاری رویداد پیش روی این شرکت هستند تا آیفون‌های جدید آنها رسما معرفی شوند. اوایل امروز گزارشی مبنی بر برگزاری رویداد هفتم سپتامبر اپل در شهر سان فرانسیسکو منتشر شد. انتظار می‌رود اپل در این رویداد، پرچمداران جدید خود را با نام آیفون ۷ (Apple iPhone 7) و آیفون ۷ پلاس (Apple iPhone 7 Plus) رونمایی کند. اما آیا ممکن است نام این محصولات چیز دیگری باشد؟
اوایل سال جاری خبرهایی در فضای وب منتشر شدند که در آنها اعلام شد نام آیفون ۷ برای دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های اپل رزرو شده است. چندی پیش نیز گزارشی از خودنمایی یک گوشی ۴٫۷ اینچی با نام آیفون ۶SE در سرویس گیک بنچ منتشر شد.

 

نام آیفون 7

 

امروز نام آیفون‌های امسال شرکت اپل در وب سایت رسمی اپراتور Vodafone در آلمان لو رفت. در این سایت خبری از پسوند‌های ۶SE و ۶SE پلاس نیست و پرچمداران امسال اهالی کوپرتینو با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس معرفی شده‌اند. شایان ذکر است که این اپراتور معروف سابقه خوبی در لو دادن نام محصولات مختلف شرکت اپل دارد. در ماه می سال ۲۰۱۳ در حالی که همه منتظر معرفی آیفون ۵ اس از سوی اپل بودیم، تصویری در این سایت منتشر شد که در آن نام آیفون ۶ اپل آمده بود. در مورد آیفون ۶ اس اپل نیز چنین اتفاقی رخ داد و نام آن قبل از معرفی محصول در این سایت لو رفته بود.
علاوه بر این اطلاعیه لو رفته در اپراتور vodafone، یک سر نخ دیگر در این زمینه در اختیار داریم؛ کمپانی اپل رویداد برگزاری خود را در هفتم سپتامبر برگزار می‌کند، نه تاریخ ۶SE سپتامبر! در مجموع به نظر می‌رسد پرچمداران امسال این شرکت به احتمال زیاد با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از راه برسند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا