اخبار

نام رسمی اندروید N در چند هفته آینده مشخص می‌شود

یکی از جالب‌ترین نکات درباره اندروید، نحوه نام‌گذاری آن است. از اندروید ۱.۵ به بعد، گوگل اندرویدها را با نام دسرها و به ترتیب حروف الفبا نام‌گذاری کرده است. کاپ‌کیک،‌ فرویو، جینجربرد، جلی‌بین، کیت‌کت، لالی‌پاپ و مارشملو، برخی از این نامه‌ها هستند.
گوگل هنوز نامی برای اندروید N انتخاب نکرده است، اما این وضعیت قرار است تغییر کند. گوگل حالا در پست‌هایی در توییتر و گوگل‌پلاس تایید کرده است که نام اندروید N در چند هفته آینده مشخص می‌شود.
نام‌گذاری اندروید معمولا در Googleplex انجام می‌شود و گوگل همزمان یک مجسمه نیز برای اندروید رونمایی می‌کند. مجسمه سال گذشته، یک ربات بود که مارشملو بزرگی را در دست داشت. در هر حال، نام اندروید N هر چه باشد، فعلا از آن رونمایی نمی‌شود. معمولا رونمایی از اندروید جدید، چند هفته یا چند روز بعد از رونمایی از سخت‌افزارهای جدید نکسوس است.
گوگل تا به‌حال سه نسخه توسعه‌دهندگان از اندروید N را ارایه داده است و قصد دارد که دو نسخه دیگر نیز ارایه کند. بازه زمانی معرفی اندروید N، سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۶ است که به نسبت بازه‌ای طولانی محسوب می‌شود. شاید گوگل با اینکار می‌خواهد طرفداران اندروید را به حدس‌زدن وادار کند!

 
منبع gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا