اخبار

نتایج بنچمارک جدید Nexus 6 نشان میدهد که با یک هیولا رو به رو هستیم!

نام: nexus-6-droid-life-1.jpg نمایش: 326 اندازه: 58.9 کیلو بایت

Nexus X – که با نام Nexus 6 یا Shamu هم شناخته میشود – امتیازاتی بهتر از گوشی های هوشمند کنونی بازار به دست آورده است. نتایج به دست آمده از بنچمارک Geekbench همچنین اطلاعات جالبی از این گوشی را مشخص میکند.
شایعات میگوید که تلفن بعدی گوگل که احتمالاً ماه بعد عرضه خواهد شود دقیقاً همان چیزی هست که هر طرفدار اندروید دوست دارد یکی از آن را در دست داشته باشد. یک صفحه نمایش بسیار بزرگ ۵.۹ اینچی در رزولیشن عظیم ۱۴۴۰×۲۵۶۰، که چیپ پرقدرت Snapdragon 805 نیرو میگیرد. این ابزار هوشمند امتیازی بالاتر از LG G3 و Samsung S5 را به ارمغان می آورد. همچنین در بعضی تستها بالاتر از iPhone6 قرار میگیرد.

نام: info.jpg نمایش: 323 اندازه: 52.9 کیلو بایت

مطمئناً این گوشی بسیار قدرتمند هست. از امتیازات به دست آمده در حالت Single-Core البته این گوشی پایینتر از iPhone6 و iPhone5s در مقام سوم جای میگیرد. پس در این قسمت فعلاً اپل پادشاهی خواهد کرد. نتایج را در پایین میتوانید ببینید:

نام: nexus-x-benchmark-geekbench-3-01.png نمایش: 312 اندازه: 45.7 کیلو بایت

نام: nexus-x-benchmark-geekbench-3-02.png نمایش: 304 اندازه: 42.0 کیلو بایت

در بخش Multi-Core البته نکسوس۶ تمام رقبا را به زانو در می آورد! برای مقایسه دقیقتر اسمارتفون خود با این هیولا میتوانید در اینجا نتایج را ببینید. (Geekbench). اما Nexus X شاید همان ابزار اندرویدی باشد که شما در خواب می دیدید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا