اخبار

نسخه آزمایشی بازی Gran Turismo Sport لغو شد

مطابق اعلام سازندگان بازی Gran Turismo Sport نسخه بتا یا آزمایشی این عنوان که قرار بود قبل از انتشار بازی منتشر شود، لغو شده است.
در ماه اکتبر سال گذشته (مهرماه سال قبل)، سونی به طور غیرمنتظره‌ای اعلام کرد که اوائل سال ۲۰۱۶ بتایی از بازی Gran Turismo Sport منتشر خواهد کرد. حال طرفداران در شب گذشته که خبر تاریخ انتشار بازی منتشر گردید، برایشان این سوال پیش‌ آمد که در اواسط سال ۲۰۱۶ قرار داریم اما خبری از انتشار نسخه بتا نیست. دلیل این مسئله، لغو شدن نسخه آزمایشی بازی Gran Turismo Sport است.
کارگردان بازی، کازانوری یاماچی در طی مصاحبه با وبسایت ویدیو گیمر اظهار کرد، دلیل لغو شدن نسخه بتا، جلوگیری از تاخیر در انتشار بازی است. وی دلیل لغو شدن نسخه آزمایشی Gran Turismo Sport را اینگونه بیان کرد:

بابت این مسئله بسیار متاسفم. ما واقعا قصد داشتیم کدهای بتای بازی را انتشار دهیم و نسخه آزمایشی از بازی Gran Turismo Sport قبل از انتشار نسخه نهایی بازی عرضه کنیم. اما از این کار تنها برای جلوگیری از اتلاف وقت صرف نظر کردیم. متاسفانه زمانی که ما تاریخ انتشار بازی را اعلام کردیم متوجه این شدیم که وقت کافی برای عرضه نسخه بتا نداریم. مطمئن باشید با لغو شدن بتای بازی Gran Turismo Sport، چیزی حدود سه ماه وقت برای ما حفظ شده است.

یاماچی تاکید کرد که هیچ بتایی برای بازی Gran Turismo Sport منتشر نخواهد شد.
بازی Gran Turismo Sport به صورت انحصاری در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ مصادف با ۲۵ آبان برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا