اخبار

نسخه بتای برنامه اس نوت هم اکنون قابل دانلود است !

قلم اس پن (S Pen) از جذابیت‌های سری گلکسی نوت سامسونگ محسوب می‌شود. این قلم با برنامه اس نوت (S Note) سازگاری دارد و کاربر می‌تواند درون این اپلیکیشن به طراحی یا یادداشت برداری بپردازد. چندی است کره‌ای ها اس نوت را برای سایر تلفن‌های هوشمند عرضه کرده‌اند و به تازگی نسخه بتای برنامه اس نوت برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده است.
جامعه اندروید همواره با آغوش باز به استقبال قابلیت‌های انحصاری پرچمداران کمپانی‌های مختلف رفته و اس نوت سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. سامسونگ اواسط ماه می (اردیبهشت ماه سال جاری) اپلیکیشن اس نوت خود را در گوگل پلی برای دانلود به اشتراک گذاشت و کاربران زیادی آن را روی دیوایس‌هایشان نصب کردند. پس از آن هرگاه به‌روزرسانی جدیدی برای گلکسی نوت‌های سامسونگ ارائه می‌شد که در آن اپلیکیشن اس نوت دستخوش تغییر شده بود، نسخه گوگل پلی این برنامه نیز آپدیت جدیدی دریافت می‌کرد. اما پس از معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ (Galaxy note 7) و ایجاد تغییرات عمده‌ای در این اپ، سامسونگ به عرضه نسخه بتای برنامه اس نوت برای کاربران اندرویدی روی آورد.
 
نسخه بتای برنامه اس نوت
 

در صورتی که علاقه مند به امتحان نسخه بتای برنامه اس نوت سامسونگ هستید، می‌توانید پس از نام نویسی، نسبت به دانلود این اپلیکیشن اقدام کنید. عملیات نام نویسی بسیار ساده صورت می‌پذیرد و تنها با یک کلیک امکان پذیر خواهد بود. همانطور که در توضیحات کره‌ای ها برای این برنامه آمده، ممکن است حین کار با نسخه بتای برنامه اس نوت شاهد باگ‌هایی باشید. همچنین اپلیکیشن هنوز پایداری مطلوبی ندارد و ممکن است با اخطار «Force Close» مواجه شوید.
سامسونگ می‌گوید در صورتی که از پیش اپلیکیشن اس نوت را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید، به روزرسانی نسخه بتا به زودی برایتان ارائه خواهد شد. در لاگ تغییرات نسخه بتای برنامه یادداشت برداری سامسونگ به نمای جدید Folder View اشاره شده و سطل زباله نیز برای حذف هرچه سریع‌تر یادداشت ها تعبیه شده است. همچنین مهندسین کره‌ای طراحی کلی برنامه را بهینه کرده‌اند و کاربر احساس راحتی بیشتری با نسخه جدید این برنامه خواهد داشت.
 

نسخه بتای برنامه اس نوت

نسخه بتای برنامه اس نوت

نسخه بتای برنامه اس نوت

منبعPhoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا