اخبار

نسخه دموی بازی Outlast 2 به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت

در میان عناوین ویدیویی جدید، کمتر شاهد ساخت و عرضه یک بازی ترسناک هستیم چرا که تعداد طرفداران چنین سبکی نسبت به سایر سبک ها، کمتر می باشد و اغلب سازندگان به سراغ ساخت چنین عناوینی نمی روند. اما برخی از عناوین ویدیویی، به دلیل ترسناکی و دلهره انگیزی بسیار زیاد، طرفداران خاص و زیادی را به سمت خود کشیده اند! مجموعه Outlast نیز جز این عناوین به شمار می رود که نسخه اول آن در ماه سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۳ عرضه شد و توانست انتظارات بازیکنان و همچنین منتقدان را برآورده کند. همان طور که انتظارش را داشتیم، به دلیل موفقیت نسخه ابتدایی بازی، استودیوی Red Barrels (سازنده بازی) مشغول به ساخت نسخه دوم بازی شد.
 
چندی پیش با انتشار خبر ناامید کننده، متوجه شدیم که تاریخ انتشار نسخه دوم بازی Outlast تغییر کرده و برای تجربه آن، باید تا سال ۲۰۱۷ صبر کنیم. خوشبختانه سازندگان جهت تسریع مراحل ساخت بازی، تصمیم گرفتند که نسخه آزمایشی بازی را به صورت رایگان در اختیار عموم و علاقه مندان قرار دهند. حال بر اساس جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط منابع معتبر خبری، نسخه دموی بازی Outlast 2 هم اکنون برای دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته و بزودی نسخه ایکس باکس وان بازی نیز عرضه خواهد شد.
 
ساعاتی پیش دارندگان کنسول های پلی استیشن ۴ (منطقه اروپا) در فروشگاه رسمی شبکه پلی استیشن با نسخه آزمایشی بازی Outlast 2 برخورد کردند. پس از گذشت چند دقیقه، سازندگان به طور رسمی خبر عرضه نسخه آزمایشی بازی Outlast 2 را اعلام کردند. به همین ترتیب، نسخه دموی این عنوان مورد انتظار برای دو پلتفرم رایانه های شخصی و پلی استیشن ۴ به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار گرفت و شما می توانید با مراجعه به شبکه استیم و یا پلی استیشن، این نسخه را دریافت و تجربه کنید.
 
در نسخه دموی بازی Outlast 2، بازیکنان تنها به بخش هایی از نسخه نهایی بازی دسترسی خواهند داشت تا ضمن تجربه بازی، سازندگان را از مشکلات موجود در بازی مطلع سازند و پیشنهادات خود را جهت عملی شدن به گوش آن ها برسانند.
 
توجه داشته باشید که مدت زمان دانلود نسخه آزمایشی بازی Outlast 2 محدود است و شما همیشه به سرورهای بازی دسترسی نخواهید داشت. طبق گفته استودیوی رد بارلز (Red Barrels)، بازیکنان و طرفداران تنها تا روز ۱ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با سه‌ شنبه ۱۱ آبان ماه سال ۱۳۹۵) فرصت دانلود نسخه آزمایشی بازی را دارند. بنابراین، اگر قصد تجربه این نسخه از بازی Outlast 2 را دارید، هم اکنون جهت دریافت آن اقدام فرمایید.
 
متاسفانه در حال حاضر این نسخه برای پلتفرم کنسول ایکس باکس وان منتشر نشده است و شما در صورت مراجعه به فروشگاه رسمی Xbox، نام این عنوان را در لیست محصولات فروشگاه مشاهده نخواهید کرد. البته سازندگان قول داده اند که نسخه آزمایشی این عنوان ترسناک را به دست دارندگان کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان برسانند. اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده و برای عرضه بازی، باید اندکی بیشتر صبر کنیم.
 
در زیر لینک آدرس و لینک دانلود نسخه آزمایشی عنوان Outlast 2 را تهیه کرده ایم. در زیر می توانید با کلیک بر روی پلتفرم مورد نظر، فایل بازی را از طریق شبکه مورد نظر دریافت کنید. در صورت عرضه نسخه ایکس باکس وان بازی، لینک مربوطه را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
 

 
در بازی Outlast 2، شما در نقش شخصیت Blake Langermann خواهید بود. بلیک به همراه همسر خود، Lynn، در حال تحقیق در خصوص یک خبرنگار است که وی جهت یافت علت مرگ غیر ممکن یک زن باردار، به منطقه آریزونا است. همان طور که گفتیم، داستان بازی در منطقه جنگلی آریزونا جریان دارد که در این منطقه چیزهای ترسناک زیادی جهت کشف وجود دارد که با مرور زمان با آن ها رو به رو خواهید شد.
مجموعه Outlast توسط استودیوی مستقل رد بارلز (Red Barrels) ساخته و توسعه می یابد. افرادی تشکیل دهنده این استودیو قبلا در ساخت پروژه های بزرگی عنوان آنچارتد، اساسین کرید و Price of Persia سهیم بودند.
بازی مورد انتظار و ترسناک Outlast 2 برای عرضه در اواخر سال میلادی ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده بود که گویا تمامی مراحل ساخت بازی مطابق پیش بینی های سازندگان جلو نرفته و آن ها مجبور به تغییر زمان انتشار بازی شدند. چندی پیش استودیوی رد بارلز به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی را به سال ۲۰۱۷ موکول کرد. متاسفانه تا به امروز، تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نشده و معلوم نیست این عنوان در اوایل سال میلادی آینده در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت یا خیر!
استودیوی سازنده بازی چندی پیش با انتشار بیانیه زیر، تاخیر در انتشار بازی Outlast 2 را در سراسر فضای مجازی پخش کرد:

این خبر از آن دسته خبرهایی نیست که علاقه ای به ارسال آن داشته باشیم. اما به خود اجازه نمی دهیم که بازی و دنیای جدیدی را که ساخته ایم، بدون آزمایش کلی و نهایی به دست بازیکنان و طرفداران خود بدهیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا