اخبار

نسخه غیررسمی Pokemon Go برای هدست واقعیت افزوده هولولنز توسعه یافت

بازی محبوب Pokemon Go در حال حاضر تنها روی پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و تنها کاربران مناطقی خاص به آن دسترسی یافته اند. با این همه، تیمی کوچک به نام CapitolaVR که در زمینه تکنولوژی های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی فعالیت دارد، نسخه ای غیررسمی و کوچک از Pokemon Go را روی هدست واقعیت افزوده هولولنز توسعه داده اند.
CapitolaVR موفق شده نسخه ای دمو اما قابل بازی از Pokemon Go را روی هولولنز توسعه دهند که ویدیوی آن در پایین قرار گرفته است. در حال حاضر این نسخه از بازی، در مراحل مفهومی به سر می برد و به گفته دیوید رابوستلی، مدیر تیم CapitolaVR، این تیم هیچ برنامه ای برای همکاری با Niantic Labs و پورت آن روی هولولنز ندارد.
اما حتی با این وجود، کار کوچک تیم CapitolaVR به ما نشان می دهد در آینده بازی های ساخته شده بر مینای واقعیت افزوده چه شکل و شمایلی خواهند داشت و از همین حالا باید گفت که آینده ای درخشان در انتظار گیمرهای سراسر جهان است. در ویدیوی مورد اشاره می بینیم که یک بازیکن با علائم حرکتی، توپ های معروف به Poke Balls را به سمت شخصیت پیکاچو پرتاب می کند.
در حال حاضر، تیم CapitolaVR مشغول توسعه حرکاتی خاصی با حرکات کنترلری مختلف است تا قابلیت های بیشتری به بازی بیفزاید؛ به عنوان مثال می توان به امکان زوم کردن در نقشه بازی اشاره نمود. با این حال، تیم مورد اشاره می گوید که بازسازی رابط کاربری Pokemon Go در فضای واقعیت افزوده و روی هدست هولولنز، کاری بسیار دشوار است. ناگفته نماند که هدست هولولنز در حال حاضر صرفاً در مرحله توسعه به سر می برد و تنها توسعه دهندگان هستند که می توانند با پرداخت مبلغ ۳۰۰۰ دلار، به نسخه آزمایشی آن دسترسی یابند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا