اخبار تکنولوژی

نسخه ویژه نوبیا Z60 Ultra معرفی شد

نوبیا گوشی هوشمند Z60 Ultra را در دسامبر گذشته راهی بازار چین کرد. یک ماه بعد، نسخه سال اژدها نسخه محدود دستگاه را دریافت کردیم. اکنون این برند نسخه ویژه نوبیا Z60 Ultra را معرفی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، طراحی آن شبیه به یک دوربین یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل اصلی است. نسخه جدید معرفی‌شده دارای برخی ویژگی‌های اضافی بوده اما همچنان سخت‌افزاری مشابه مدل استاندارد در زیر دارد.

با شروع تفاوت‌های بین Photography Edition و نسخه استاندارد، گفته می‌شود که نسخه اول دارای یک ماژول دوربین بخش‌دار تاشو پویا است که شبیه به ظاهر اصلی دوربین قدیمی است. نیمه پایینی پنل عقب دارای یک پنل با بافت چرمی دارای حکاکی سه بعدی است.

Nubia Z60 Ultra Photographer Edition دارای تصویربرداری با هوش مصنوعی Neovision است که از یک مدل هوش مصنوعی بزرگ و عکاسی محاسباتی استفاده می‌کند. این به گرفتن تصاویر دقیق و استثنایی کمک می‌کند. همچنین پاک کردن هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای حذف هر گونه اشیاء ناخواسته از تصویر وجود دارد.

این گوشی هوشمند همچنین دارای تفسیر دو طرفه همزمان با هوش مصنوعی در تماس‌ها و مکالمات رو در رو است. این شبیه به Galaxy S24 Ultra است و هدف آن برقراری ارتباط بین زبانی آسان و کارآمد است.

باقی مشخصات Nubia Z60 Ultra Photographer Edition همانند مدل استاندارد باقی مانده است. سیستم دوربین شامل دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با فواصل کانونی ۱۸ و ۳۵ میلی‌متری و سومین لنز پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۸۵ میلی‌متری است. هر سه از OIS پشتیبانی کرده و قادر به ضبط ویدیوهای ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه هستند. در جلو، دستگاه دارای یک دوربین زیر نمایشگر ۱۲ مگاپیکسلی با موتور حسگر عمیق هوش مصنوعی است.

نسخه ویژه نوبیا Z60 Ultra از راه رسید

این گوشی نوبیا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است. مدل همچنین دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 4 است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. انرژی گوشی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ واتی تامین می‌شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای گواهی IP68 است. Nubia Z60 Ultra Photographer Edition با قیمت ۴۲۹۹ یوان (۵۹۴ دلار) برای خرید دردسترس است.

در دیگر خبرها عکس‌های رسمی گوشی نوبیا Flip 5G که توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) فاش شده، نگاه دقیق‌تری به آنچه این دستگاه نوآورانه ارائه می‌دهد، ارائه می‌کند.

این تلفن هوشمند تاشو فلیپ که در رویداد MWC 2024 روز ۲۷ فوریه با قیمت رقابتی ۵۹۹ دلار، تقریباً ۴۳۱۹ یوان معرفی شد، طراحی شیک و ویژگی‌های امیدوارکننده‌ای را به بازار ارائه می‌کند. آخرین افشاگری از MIIT نشان دهنده عرضه قریب الوقوع نوبیا Flip 5G در بازار چین است.

اولین نگاه به Nubia Flip 5G یک طراحی یکپارچه را نشان می‌دهد که شبیه همتای خارجی آن ZTE Libero Flip است، اولین دستگاه تاشو فلیپ این برند، که چند روز قبل عرضه شد. Nubia Flip 5G با یک قاب تخت و بدون شکاف قابل تشخیص در هنگام تا شدن، از زیبایی شناسی پیچیده‌ای برخوردار است. همانطور که می‌بینید، صفحه نمایش ثانویه گرد را در خود جای داده که هم عملکرد و هم سبک را به دستگاه اضافه می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا