اخبار

نسخه HD بازی Final Fantasy XII برای کنسول پلی استیشن ۴ معرفی شد

کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی اعلام نموده که در حال توسعه نسخه HD و Remaster بازی محبوب Final Fantasy برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن ۴ است.
نسخه Remaster بازی Final Fantasy 12 قرار است با پسوند The Zodiac Age عرضه شود و صرفا در انحصار کنسول پلی استیشن ۴ سونی خواهد بود. باید توجه داشت که این بازی، نسخه بازسازی شده Final Fantasy 12 نیست و سازندگان تنها به بالا بردن گرافیک آن و وضوح تصویر بسنده کرده اند. بنابراین از این لحاظ نمی توان آن را هم تراز با نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 که بزودی عرضه می شود، دانست.
اگرچه تنها گرافیک بازی است که ارتقا خواهد یافت، اسکوئر انیکس قول عنوانی درخور توجه را داده است که فعلا تاریخ عرضه معینی ندارد، اما می توان منتظر عرضه آن در سال ۲۰۱۷ میلادی بود.
این اولین باری نیست که یکی از نسخه های پلی استیشن ۲ سری بازی Final Fantasy روی پلی استیشن Remaster می شود و پیش از این شاهد عرضه بازی Final Fantasy X و Final Fantasy X-2 HD روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و کنسول دستی پلی استیشن ویتا بوده ایم. باید افزود که گذشته از بهبود گرافیکی، Final Fantasy 12: The Zodiac Age از کانال صدای ۷٫۱ بانده نیز پشتیبانی خواهد کرد و صداگذاری شخصیت ها و موزیک های بازی، با کیفیت بیشتری به گوش خواهند رسید. ضمنا سیستم ذخیره سازی خودکار و مدت زمان بارگذاری مراحل نیز تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا