اخبار

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تحت پوشش نسل ۴ همراه اول

mci-book

 
همراه اول، به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، برنامه های ویژه ای دارد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور، با برپایی ۳ غرفه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که امسال برای اولین بار در شهر آفتاب برگزار می شود، به بازدیدکنندگان خدمات ویژه ارائه می کند.
همراه اول که امسال حضور گسترده ای در نمایشگاه کتاب دارد، با ارائه خدماتی نظیر فروش اقساطی سیم کارت های دائمی در ۳۶ قسط، فروش اقساطی سیم کارت دانشجو در ۶ قسط، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت (Usim) 4G، سرویس ستاره اول (*۱#)، ارائه خدمات ۳G و ۴G (نوترینو)، فروش مودم، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگویی و راهنمایی مشترکین حاضر در نمایشگاه؛ آخرین دستاوردها و سرویس های نوین خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.
بر اساس این گزارش، امسال اپراتور اول، با نصب ۵ سایت (یک سایت ثابت، ۳ سایت سیار و یک سایت برای مبادی ورودی شهر آفتاب)، علاوه بر توسعه ظرفیت شبکه، سعی در پوشش هرچه بهتر فضای نمایشگاه دارد. بازدیدکنندگان از طریق این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های ۳ و ۴  تلفن همراه استفاده کنند. علاوه بر این، برای رفاه حال مشترکین همراه اول، ایستگاه متروی شهرآفتاب نیز به سایت ۳G مجهز شده است.
همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در رو به «روی متروی شهر آفتاب»، «نبش سالن دانشگاهی» و «بین سالن عمومی و کودک» مراجعه کنند.
گفتنی است نمایشگاه کتاب، صبح امروز توسط رئیس جمهور ارجمند، جناب آقای دکتر روحانی افتتاح شد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، به مدت ۱۰روز، از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در شهرآفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس، رو به روی حرم مطهر امام خمینی برگزار می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا