اخبار تکنولوژی

نمایشگر ProArt جدید ایسوس معرفی شد

شرکت ایسوس به تازگی از نمایشگر ProArt جدید خود را حاشیه بسیار کم و وضوح پنل بالا رونمایی کرد. دستگاهی که برای تولیدکنندگان محتوا تدارک دیده شده است.

ایسوس از جدیدترین نمایشگرهای ProArt خود که برای تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است، از جمله ProArt Display PA32KCX و ProArt Display OLED PA32UCDM رونمایی کرد. مانیتورهای جدید ویژگی‌های پیشرفته‌ای را به نمایش می‌گذارند که برای صنایع فیلم، عکاسی و طراحی طراحی شده‌اند.

ProArt Display PA32KCX اولین مانیتور حرفه‌ای ال ای دی ۸K Mini در جهان است. صفحه نمایش ۳۲ اینچی دارای وضوح کامل ۸K در ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل بوده و ۹۷ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. نور پس زمینه Mini LED مانیتور به حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. یک رنگ‌سنج چرخشی موتوری داخلی، کالیبراسیون خودکار را بدون سخت‌افزار اضافی امکان‌پذیر می‌کند و اطمینان می‌دهد که مانیتور در طول زمان دقت حرفه‌ای را حفظ می‌کند.

صفحه نمایش ProArt OLED PA32UCDM دارای جدیدترین پنل ۳۲ اینچی ۴K QD-OLED سامسونگ است. پوشش ۹۹ درصدی فضای رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این نمایشگر رنگ‌های سیاه واقعی و جوهری و عمق رنگ واقعی ۱۰ بیتی را ارائه می‌کند و تصاویری با کیفیت بالا را به سازندگان ارائه می‌دهد.

این مانیتور از فرمت‌های HDR از جمله HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند و با نرم‌افزارهای کالیبراسیون حرفه‌ای مانند Calman و Light Illusion ColourSpace CMS یکپارچه کار می‌کند. ایسوس هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن نمایشگرهای ProArt PA32KCX و PA32UCDM را منتشر نکرده است. برای مرجع، مانیتور پنل ProArt 4K فعلی حدود ۳۰۰۰ دلار قیمت دارد. می توان انتظار داشت که مدل‌های جدید قیمت بیشتری داشته باشند.

نمایشگر ProArt از راه رسید

در دیگر خبرها ـایسوس علاوه بر بهره‌مندی از مینی پی سی ExpertCenter PN65 مجهز به چیپ اینتل Core Ultra، در حال آماده شدن برای عرضه روتر WiFi دو بانده جدید با شماره مدل RT-BE88U است که قرار بوده در تاریخ ۲۷ مارس عرضه شود. قابل ذکر بوده که ایسوس برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی را نیز در این دسته محصول گنجانده و این روتر را به عنوان «مسیریابی هوش مصنوعی ASUS»  با نام ایسوس BE88U به بازار عرضه می‌شود.

این روتر پیشتر گواهی FCC را دریافت کرده و راهنمای شروع سریع به بیرون درز کرده که اطلاعاتی را در مورد دستگاه قبل از راه‌اندازی آن فاش می‌کند. این دستگاه با وای فای ۷ از سرعت ۱۳۷۶ مگابیت بر ثانیه با فرکانس ۲.۴ هرتز و ۵۷۶۵ مگابیت در ثانیه با باند ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

نمای کلی پورت I/O در راهنمای شروع سریع، پشتیبانی از یک پورت WAN/LAN 10G و درگاه الکتریکی ۱۰G SFP+، یک پورت WAN/LAN 2.5G، ۳ درگاه LAN 2.5G و ۴ پورت LAN گیگابیتی را نشان می‌دهد. این دستگاه همچنین یک پورت USB 3.2 Gen 1 را ارائه می‌دهد که از ۴K QAM و MLO، یک پورت DCIN، یک پورت WPS و یک دکمه ریست پشتیبانی می‌کند.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا