اخبار

نمرات بازی Quantum Break منتشر شد

بعد از کلی کش‌وقوس فراوان و تأخیرهای متعدد که هرکدام دلیل خاص خودش را داشت؛ اینک نوبت آن شده که زمان برای استودیو Remedy متوقف شود تا منتقدین با قلم جادویی خود سرنوشت مورد انتظارترین بازی کنسول اکس باکس وان در سال ۲۰۱۶ یعنی  Quantum Break را مشخص نمایند.
آن‌طور که از نمرات پیداست، بازی سوم شخص، اکشن و ماجراجویی Quantum Break در نگاه اول نتوانسته نظر مثبت منتقدین سایت‌ها و مجلات پیرامون بازی‌های کامپیوتری را جذب نماید. بااینکه ۴ روز دیگر تا زمان عرضه رسمی باقی‌مانده اما نسخه‌های پیش‌خرید شده، زودتر از موعد زیر ذره‌بین ریزبینانِ منتقدین قرارگرفته و نتوانسته از زیر بار سنگین آن جان سالم بدر ببرد.
شما کاربران عزیز که مایل به اجرای بازی Quantum Break هستید، می‌توانید آن را به‌صورت استریم از طریق اکس باکس وان یا ویندوز ۱۰ تجربه نمایید؛ همچنین اگر نگران کیفیت اجرا به‌صورت استریم هستید، امکان پیش دانلود بازی در اکس باکس وان موجود است.
لازم به ذکر است بازی Quantum Break برای هر دو پلتفرم اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی به‌صورت هم‌زمان در ۵ آوریل منتشر خواهد شد؛ اما به خاطر رقابتی که بین دو کمپانی مایکروسافت و سونی وجود دارد، بیشتر تمرکزها بر روی عملکرد بازی بر روی اکس باکس وان است.
درنهایت نمرات اولیه بازی Quantum Break منتشر شده که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا