اخبار

نوت بوک HP EliteBook 1030 معرفی شد

نوت بوک HP EliteBook 1030 معرفی شد. اچ‌پی دیروز یک نوت بوک عالی به ‌نام HP EliteBook 1030 را معرفی کرد. نوت بوک HP EliteBook 1030 بین مدل EliteBook Folio و EliteBook 1040 قرار گرفته و با هدف ارائه به مشتریانی صورت می‌گیرد که نوت ‌بوکی کوچک‌تر، همه کاره و پویا؛ اما با نمایشگری بزرگ‌تر را خواهان هستند. این دستگاه بر مبنای نوت بوک EliteBook 1020 ساخته شده که نمایش بسیار خوبی برای کمپانی HP در بازار نوت ‌بوک‌ها به ارمغان آورده بود.
Hewlett-Packard یا به‌اختصار اِچ‌پی (HP)، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در دره‌ی سیلیکون و در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده و از بزرگ‌ترین شرکت‌های فن‌آوری اطلاعات است.
به محصول جدید این کمپانی بازگردیم و مشخصات فنی آن را با هم نگاهی بیندازیم. نوت بوک HP EliteBook 1030 با یک بدنه‌ی آلومینیومی ۱۲٫۵ اینچی و ماشین‌کاری CNC (فرایندی مورد استفاده در بخش تولید بوده که شامل استفاده از کامپیوتر برای کنترل ابزار و ماشین آلات است) ساخته شده و دارای نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی با رزولوشن انتخابی کواد اچ دی (Quad HD) یا رزولوشن تصویری ۱۸۰۰ در ۳۲۰۰ پیکسل است. این نوت بوک بسیار باریک و سبک طراحی شده و تست‌های MIL-STD را گذرانده است. این دستگاه ۱۵٫۷ میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن تنها ۱٫۱۵ کیلوگرم است.
نوت بوک HP EliteBook 1030 از نسل ششم پردازنده‌ی Intel Core M قدرت گرفته که ۲۰ درصد سریع‌تر از پردازنده‌های نسل قبلی محاسبات را انجام می‌دهد. این دستگاه به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع SSD مجهز شده و باتری ۴ سلولی ۴۰ وات ساعتی آن بیش از ۱۳ ساعت زمان عملکرد در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نوت بوک به یک صفحه کلید بسیار عالی مجهز شده، تاچ‌پد آن با ویندوز ۱۰ سازگار بوده و اسپیکر‌های آن ساخت کمپانی Bang & Olufsen است.
فروش نوت بوک HP EliteBook 1030 از این ماه و با شروع قیمت ۱۲۴۹ دلار در سراسر جهان آغاز شده و بسته به پیکربندی این دستگاه قیمت‌ها بیشتر خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا