اخبار

نوت ۷ به دلیل تقاضای بالا در برخی کشورها با تاخیر عرضه می شود

برخی گزارش ها حاکی از این است که گوشی نوت ۷ در پیش فروش خود مورد استقبال بالایی قرار گرفته است اما اکنون خبر های نه چندان خوشحال کننده ای حداقل برای طرفداران سامسونگ به گوش می رسد. کمپانی کره ای سامسونگ مجبور است کمی دیرتر این گوشی محبوب را در برخی کشورها عرضه کند.
بخش موبایل سامسونگ در کشور هلند رسما این خبر را تایید کرد کو ابراز داشت که به دلیل تقاضای بالای پیش بینی نشده، عرضه ی نوت ۷ در برخی کشورها از روز ۲ سپتامبر به ۹ سپتامبر به تاخیر خواهد افتاد. پیشبینی می شود که این گوشی در تاریخ ۲ سپتامبر در کشورهای روسیه و اکراین توسط سامسونگ عرضه می شود اما امکان خرید این گوشی از فروشگاه های فیزیکی تا قبل از تاریخ ۱۶ تا ۳۰ سپتامبر میسر نخواهد بود. علاوه بر این سامسونگ در کشور مالزی هم با تاخیر در عرضه مواجه خواهد شد. با این وجود امکان تاخیر در عرضه ی این گوشی برای سایر کشورها نیز خیلی دور از انتظار نخواهد بود.
تا کنون هیچ گونه اخباری از تاخیر در کشور آمریکا منتشر نشده است، جایی که این گوشی در حال پیش فروش است و باید در تاریخ ۱۹ آگوست توسط تمام فروشندگان به عرضه شود. در هر صورت به نظر می رسد که سامسونگ قضاوت نادرستی از موفقیت گوشی نوت ۷ خود داشته است. در این لحظه نمی توان با اطمینان گفت که آیا این یک اتفاق مثبت است یا یک اتفاق منفی.
منبع: pohenArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا