اخبار

نوکیا P1، پرچمدار بعدی فنلاندی ها با بدنه فلزی و نمایشگر امولد راهی بازار خواهد شد

تصاحب بخش تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا تنها مفاد قرارداد این دو کمپانی نبود، چراکه براساس مواد قرارداد توافق شده، نوکیا تا سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی حق تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را ندارد. حال با رسیدن به پایان محدودیت زمانی، نوکیا در حال کار روی گوشی‌های هوشمند جدیدی است تا راهی بازار کند. در روزهای گذشته اطلاعاتی در رابطه با این گوشی‌های هوشمند منتشر شده که شامل محصولی با عنوان D1C است.
حال اطلاعات دیگری از نوکیا پی وان منتشر شده که به نظر می‌رسد یکی از محصولات بالا رده‌ی این کمپانی فنلاندی خواهد بود. براساس اطلاعات فاش شده، این گوشی هوشمند که مبتنی بر اندروید است، از وجود گواهی IP68 بهره می‌برد که نشان از مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گردو غبار است. همچنین باید به عرضه‌ی این گوشی در دو نسخه‌ی ۵.۲ و ۵.۵ اینچی اشاره کرد که هر دو نسخه از پنل اَمولد با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰ بهره خواهند برد. این گوشی هوشمند اندرویدی از بدنه‌ای فلزی بهره برده و به همراه اندروید ۷ نوقا راهی بازار خواهد شد. با وجود اینکه هنوز اطلاعاتی در خصوص دوربین این محصول ارائه نشده، اما منابع نزدیک، دوربین مورد استفاده در این گوشی را بسیار با کیفیت و قدرتمند خوانده‌اند.
با توجه به مشخصات فنی احتمالی عنوان شده برای این گوشی هوشمند، انتظار می‌رود فنلاندی‌ها پی وان را به عنوان پرچمدار خود راهی بازار کنند که با این وجود بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۲۱ در کنار حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی چندان دور از انتظار نخواهد بود.
 
منبعandroidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا