اخبار

نگاهی نزدیک به ماژول های موتورولا موتو زد

یکی از جذاب‌ترین بخش کنفرانس خبری لنوو، معرفی ماژول های موتورولا موتو زد یا همان Moto Mods بود. در حال حاضر ۴ ماژول معرفی شده است؛ اما لنوو می‌گوید که این تعداد به ۱۶ ماژول افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد که سری گوشی‌های هوشمند موتو زد را باید یکی از اتفاقات خوب سال ۲۰۱۶ دانست.
کنفرانس خبری Tech World 2016 لنوو جذاب‌تر از هر سال دیگری برگزار شد و این غول فناوری چینی از محصولات بسیار زیادی رونمایی کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت این کمپانی از گوشی‌های هوشمند سری موتو زد (Moto Z) رونمایی کرد و در کنار آن از لوازم جانبی و ماژول‌های مخصوص به آن با نام موتو مودز (Moto Mods) نیز رونمایی کرد تا ما با یک گوشی هوشمند تبدیل شونده فوق‌العاده زیبا روبه‌رو باشیم.
در واقع با استفاده از ماژول های موتورولا موتو زد در قسمت پشتی این دستگاه، شما می‌توانید قابلیت‌های تازه‌ای را به هندست خود ببخشید. ویژگی‌هایی نظیر یک ویدیو پروژکتور پرقدرت و یا یک بلندگوی جذاب و قوی که همگی دارای باتری‌های کمکی جداگانه‌ای نیز خواهند بود.
ما (وب‌سایت مرجع) برای دقایقی فرصت داشتیم تا ماژول های موتورولا موتو زد (Moto Mods) را در اختیار بگیریم و نگاه نزدیک‌تری را به آن‌ها داشته باشیم تا شما بدانید که چگونه این محصولات، گوشی هوشمند شما را دچار تغییر خواهند کرد.
اول از هر چیزی بهتر است نگاهی به ماژول Power Pack داشته باشیم. ماژولی که به‌وسیله Incipio طراحی و تولید شده است و ظرفیت بیشتری از باتری را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند سری زد قرار خواهد داد. در واقع این ماژول ۲۲ ساعت شارژ بیشتر را به باتری ۲,۶۰۰ میلی‌آمپری دستگاه موتو زد (Moto Z) و به باتری ۳,۴۰۰ میلی‌آمپر مدل موتو زد فورس (Moto Z Force) می‌بخشد.
 

ماژول های موتورولا موتو زد

ماژول های موتورولا موتو زد

ماژول های موتورولا موتو زد

یکی دیگر از این ماژول‌ها که ما فرصت دیدن آن را از نزدیک داشتیم، ماژول بلندگو‌های JBL است. این ماژول به کاربران امکان آن را خواهد داد تا بتوانند موزیک‌های خود را با کیفیت به‌مراتب بالاتر و قدرتمندتری گوش دهند.

ماژول های موتورولا موتو زد

ماژول های موتورولا موتو زد

ماژول های موتورولا موتو زد

ماژول InstaShare نیز نام یکی دیگر از این ماژول های موتورولا موتو زد است. شما با استفاده از این ماژول قادر خواهید بود تا هندست خود را به یک ویدیو پروژکتور تبدیل کرده و ویدیوهای مدنظر خود (حتی ویدیوهای یوتیوب) را در صفحه‌ای بزرگ تا ۷۰ اینچ مشاهده کنید.
 

ماژول های موتورولا موتو زد

در آخر باید به ماژول قاب‌های مختلف پشتی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف اشاره کرد. با استفاده از این قاب‌ها شما می‌توانید هر زمانی که قصد بیرون رفتن از منزل را داشته باشید، نسبت به تیپ و استایل خود یک قاب برای محصول خود انتخاب کرده تا تلفن همراهتان با ظاهر شخصی شما ست باشد.

ماژول های موتورولا موتو زد

منبع androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا