اخبار

نینتندو سویچ (کنسول NX) به صورت رسمی معرفی و تاریخ انتشار آن نیز اعلام شد

بالاخره شرکت نینتندو اسم نهایی کنسول جدیدش را مشخص کرده و تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد. شاهد نینتندو سویچ باشید.
ان ایکس را فراموش کنید، تازه وارد جدید شرکت نینتندو در بخش سخت افزار نینتندو سویچ (Switch) نام دارد. این کنسول  از طریق انتشار یک ویدیو به صورت رسمی از طرف شرکت نینتندو تایید شده است. تاریخ انتشار کنسول سویچ نیز ماه مارس سال آینده میلادی اعلام شده است.
شرکت نینتندو همیشه به نوآوری‌هایش معروف بوده است. بعد از موفقیت زیادی که این شرکت با صفحه نمایش دوگانه کنسول دستی دی اس کسب کرد و شکست نسبی که با کنسول وی یو متحمل شد، سویچ آخرین تلاش این شرکت برای نوآوری تازه و خلق تجربه جدیدی برای بازیکنان است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.
 

لینک ویدیو

همانطور که از شایعه‌های منتشر شده شنیده بودیم، این کنسول برای اولین بار می‌خواهد تجارت کنسول‌های دستی و خانگی را به هم گره بزند. بازیکنان می‌توانند این کنسول را به تلویزیون خود متصل کرده و همانند یک کنسول خانگی با قدرت از آن استفاده کنند و یا می‌توانند آن را هرجایی که دلشان بخواهد به همراه خود برده و همانند یک کنسول دستی از بازی کردن با آن لذت ببرند.
این حرکت شرکت نینتندو واقعا جالب به نظر می‌رسد دارد به این خاطر که برای اولین بار توسعه دهندگان فرست پارتی کنسول‌های دستی و خانگی خود را با هم متحد می‌کند. لازم به ذکر است که شرکت نینتندو ۲۷ سال از عمر خود را صرف ساخت بازی‌های مختلف هم برای کنسول‌های دستی و هم کنسول‌های خانگی ساخت خود کرده است، اما با خلق کنسول سویچ و ایده خلاقانه آن می‌تواند از این به بعد فقط یک بازی بسازد و به هر ۲ هدف خود نیز برسد.
رییس شرکت یوبی‌سافت از این ایده بسیار استقبال کرده و گفته است که این ایده فوق‌العاده بوده و مستحقق ستایش است. اولین بازی مطرحی که برای کنسول جدید شرکت نینتندو منتشر خواهد شد، Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود که البته در مراسم E3 امسال نیز تایید شده بود که برای وی یو و سویچ به صورت همزمان منتشر خواهد شد. شایعه‌ها حاکی از آن بودند که بازی‌های ماریو و پوکمون نیز در ماه‌های اول عرضه این کنسول به بازار، برای این کنسول منتشر خواهد شد.
 
همچنین انتشار بازی Sonic the Hedgehog نیز در کنار بازی Dragon Quest برای سخت افزار تازه وارد شرکت نینتندو تایید شده است.
البته در تریلر منتشر شده شاهد بازی‌های Skyrim، Mario Kart، NBA 2K و Splatoon بر روی دستگاه بودیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا