اخبار

هدست واقعیت مجازی سونی PlayStation VR ماه اکتبر به قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد

سونی اعلام کرده که هدست واقعیت مجازی PlayStation VR قرار است در ماه اکتبر ۲۰۱۶ به قیمت ۳۹۹ دلار عرضه شود. این گزارش در کنفرانس خبری سونی در رویداد GDC اعلام شد.
اگر به یاد داشته باشید سونی قول داده بود که هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ عرضه کند. هرچند تاریخ اعلام شده کمی دیرتر از چیزی‌ست که کمپانی قبلا قول آن را داده بود. کمپانی محبوب ژاپنی در یک بلاگ اعلام کرده:

این زمان کمی دیرتر از آن چیزی است که قبلا اعلام شده بود، و ما از همه تشکر می‌کنیم که صبوری کرده و به حمایت ما ادامه دادند.

از نظر سخت افزاری، سونی گفته که هدست جدید این کمپانی دارای یک صفحه‌ی ۵.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل بوده از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این هدست دارای وسعت دید ۱۰۰ درجه‌ای، و سنسور ردیاب ۳۶۰ درجه‌ای خواهد بود.
همچنین از دسته‌ی DualShock 4 و PS Move نیز پشتیبانی خواهد کرد تا بتوان تجربه‌ی گیمینگ خارق العادهای داشت. از دیگر لوازمی که برای انجام بازی با PS Move به آن نیاز است دوربین PS Move است که قیمتی جداگانه داشته و به همراه هدست فروخته نخواهد شد.
هدست واقعیت مجازی سونی PlayStation VR ماه اکتبر به قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد
کمپانی سونی اعلام کرده که در حال حاضر بیش از ۲۳۰ توسعه دهنده‌ در حال ساخت محتوا برای این هدست بوده و نزدیک به ۵۰ بازی نیز تا انتهای سال برای این هدست ساخته و عرضه خواهد شد.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا