اخبار

هدفون های بلوتوثی Gear IconX شرکت سامسونگ هم اکنون در آمازون قابل خرید هستند

هفته ی گذشته بالاخره سامسونگ هدفون های Gear IconX خود را به همراه شرکت AT&T به علاوه ی یک نسخه ی بروز شده ی Gear VR را عرضه کرد. اگر شما به این هدفون ها علاقمند هستید می توانید یک جفت از این هدفون ها را در رنگ های سیاه، سفید و یا آبی از سایت آمازون خریداری کنید.
برای بسیاری هدفون های همراه با گوشی ها راضی کننده نیست. بسیاری از عاشقان موسیقی و یا افرادی که به صورت حرفه ای فیتنس کار می کنند،حاظر هستند برای یک هدفون با کیفیت و خوب هزینه های بسیاری بکنند. سامسونگ هم بر روی این افراد تمرکز کرده است و از آن جایی که هدفون های Gear IconX سامسونگ با قیمتی نزدیک به ۱۹۹٫۹۹ دلار عرضه می شود که یک کاربر با این هزینه می تواند یک گوشی هوشمند خریداری کند بنابراین باید ببینیم که استقبال از این هدفون های جدید سامسونگ به چه شکل خواهد بود.
این هدفون بلوتوثی شامل ۴ گیگابایت حافظه است که فضای لازم برای ۱۰۰۰ آهنگ را فراهم می کند. یک سنسور ضربان قلب در این هدفون برای کمک به کاربران برای کنترل سیستم قلبی عروقی خود تعبیه شده است. همچنین طراحی ضد آب این هدفون به شما کمک می کند تا بدون دغدغه ی آسیب دیدن در زیر باران به راحتی از آن استفاده کنید.
همه ی این ویژگی ها با اپلیکیشن S Health سامسونگ گره خورده است. هدفون Gear IconX می تواند قدم های شما را بشمارد و اطلاعاتی شامل تعداد کالری های سوزانده شده و اطلاعات حیاتی دیگری را در اختیار شما قرار دهد. اکثر ویژگی هایی که به صورت معمول در گوشی های هوشمند و یا مچبند های سلامت وجود دارد در این هدفون ها نیز تعبیه شده است.
در زیر شما می تواند تصاویری نزدیک از هدفون های Gear IconX را در رنگ های متفاوت مشاهده کنید و اگر مایل بودید می توانید از طریق وبسایت آمازون آن ها را خریداری کنید.
 

Samsungs-new-Gear-Icon-X-wireless-earbuds(17)

Samsungs-new-Gear-Icon-X-wireless-earbuds(20)

Samsungs-new-Gear-Icon-X-wireless-earbuds(19)

Samsungs-new-Gear-Icon-X-wireless-earbuds(18)

Samsungs-new-Gear-Icon-X-wireless-earbuds(22)

منبع : phoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا