اخبار تکنولوژی

هدفون ویوو TWS 4 معرفی شد

در رویداد اخیر معرفی سری ویوو X Fold 3، این برند همچنین چند هدفون TWS مورد انتظار را به نام‌های ویوو TWS 4 و TWS 4 Hi-Fi معرفی کرد. اینها جانشین هدفون‌های سری ویوو TWS 3 هستند که در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند.

TWS 4 دارای پلتفرم صدای S3 Gen 2 کوالکام است، در حالی که TWS 4 Hi-Fi با پلتفرم صوتی S3 Gen 3 که اخیراً رونمایی شده ارائه می‌شود که نویدبخش عملکرد صوتی بهبود یافته است. هر دو مدل برای یک تناسب راحت در گوش طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال ۵۵ دسی‌بل و عمر باتری تا ۴۵ ساعت هستند.

آنها از بلوتوث ۵.۴ برای اتصالات بی سیم پایدار استفاده می‌کنند و دارای دیافراگم‌های آکوستیک تنگستن سرامیکی برای کیفیت صدای بهتر هستند. هدفون‌ها همچنین کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی و تأخیر کم ۴۴ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کنند، با TWS 4 Hi-Fi از کدگذاری صدای aptX Lossless با کیفیت بالا با نرخ ۱.۲ مگابیت بر ثانیه و aptX Adaptive پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این هدفون‌ها موتور میدان صوتی فضایی آن‌ها است که تجربه شنیداری سه بعدی را با چهار حالت صدای فضایی مختلف ایجاد می‌کند. هر دو مدل شامل یک درایور دینامیک ۱۲.۲ میلی متری، محدوده صوتی ۱۶ هرتز تا ۴۸ کیلوهرتز و پشتیبانی از کدک های صوتی مختلف، از جمله LDAC و aptX Lossless فوق الذکر برای TWS 4 Hi-Fi، در کنار AAC، SBC، و LC3 هستند.

هدفون سری TWS 4 در رنگ‌های آبی تیره و سفید برای TWS 4 و آبی و سفید نهایی برای TWS 4 Hi-Fi با قیمت ۳۹۹ یوان (۵۵ دلار) و ۴۹۹ یوان (۶۹ دلار) در دسترس هستند. آنها در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس هستند و از ۳ آوریل به طور رسمی در چین به فروش خواهند رسید.

هدفون ویوو TWS 4 از راه رسید

در دیگر خبرها خبرساز صنعت Digital Chat Station پیشتر از عرضه یک پرچمدار جدید توسط ویوو خبر داده بود. او این دستگاه را به دلیل ویژگی‌های چشمگیرش “تانوس” نامید. اما اکنون Thanos به پایان رسیده و همانطور که یک منبع داخلی گفته، نام گوشی هوشمند نهایی شده و بای ان را ویوو ایکس ۱۰۰ اولترا دانست.

 Digital Chat Station می نویسد که نه تنها نام، بلکه مشخصات نیز نهایی شده است. درست بوده با کمی تغییرات همراه است اما مشخصات شگفت انگیزی دارد. اینکه دقیقاً چه تغییراتی رخ داده است گزارش نشده، اما یک منبع داخلی پیشتر گزارش داده بود که X100 Ultra آخرین نسل صفحه نمایش سامسونگ E7 AMOLED با وضوح ۲K، دوربین زایس با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در ماژول با زوم اپتیکال ۴ برابر را دریافت خواهد کرد.

پوشش شیشه‌ای و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه هم دارد. اولین رونمایی X100 Ultra تقریباً در ماه می انجام خواهد شد. پیش از این، Digital Chat Station اولین شرکتی بود که مشخصات و تاریخ عرضه Redmi K50 و Xiaomi 12 را به طور دقیق گزارش کرد. در اخباری مرتبط ویوو T3 5G به‌زودی راه خود را به بازار باز می‌کند، همانطور که لیست‌های اخیر در بلوتوث SIG و وب سایت‌های گواهی BIS هند نشان می‌دهد. در حالی که Vivo هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه را اعلام نکرده، شایعات @heyitsyogesh در پلتفرم X نشان می‌دهد که ممکن است تا پایان ماه مارس T3 5G را ببینیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا