اخبار

هدیه یک ماه مکالمه رایگان ویژه ایرانسلی‌ها!!

هدیه یک ماه مکالمه رایگان ویژه ایرانسلی‌ها!!,هدیه یک ماه مکالمه رایگان,irancell,مکالمه رایگان,یک ماه مکالمه رایگان ویژه ایرانسل,طرح جدید ایرانسل,کد شگفت انگیز,هدیه ایرانسل,سایت خبری موبایلستان
بسته ویژه ایرانسلی

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت ایرانسل در خصوص خبری جدید از هدیه یک ماه مکالمه رایگان ویژه ایرانسلی ها خبر داده است ، مشترکین سیمکارت‌های اعتباری اپراتور ایرانسل، با شماره‌گیری کد دستوری ویژه #۱*۴۴۴۴* و پیگیری منوهای سامانه هوشمند ایرانسل، می‌توانند با توجه به میزان مکالمه معمول خود، یک طرح پیشنهادی منحصر به خودشان را مشاهده و با انتخاب آن، ۱۰۰ برابرِ هزینه پرداختی، اعتبار مکالمه ایرانسلی دریافت کنند. به عنوان مثال، مشترکین با پرداخت ۲۰۰ تومان در روز هشتم مردادماه، ۲۰ هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی تا ۳۱ مردادماه، بعد از اولین تماس خود دریافت خواهند کرد.

با توجه به اینکه از زمان خرید این پیشنهاد، تنها تا پایان همان ماه فرصت استفاده از ۱۰۰ برابر اعتبار مکالمه داخل شبکه هدیه برای مشترک فراهم است، توصیه میشود مشترکان در روزهای ابتدایی ماه، از این سرویس استفاده کند تا زمان بیشتری برای بهره مندی از هدیه آن ماه را در اختیار داشته باشد.

Irancell-Code

براساس این گزارشات، بسته مذکور مختص خود مشترک می‌باشد و با شماره گیری کد #۱*۴۴۴۴*، بسته مربوط به خود فرد نمایش داده می شود. این بستهها با توجه به میزان مصرف مشترکین به روزرسانی می‌شود و میزان این شارژ ۱۰۰ برابری، تا اعطای “یک ماه مکالمه رایگان” افزایش می‌یابد.
مشترکانی که از طرح‌های تعرفه رنگی و یا جزیره هوشمند ایرانسل استفاده می‌کنند می توانند به طور همزمان از این طرح استفاده کنید.
 

طرح مکالمه نامحدود همراه اول

نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. این کد شگفتیها *۴۴۴۴* که یک ماهه ۶۰ هزار تومان یک کلاهبرداری چون فقط پولتو میکشه بالا و سیم کارتت شارژ نمیشه واقعا نمیدونیم بکجا شکایت کنیم با همه جاهایی که مربوط به شرکت ایرانسل میشه تماس گرفتیم چه تلفنی چه صحبت انلاینی ؛ پست بانک نمایندگی ایرانسل همش دروغ بود شارژ نکنید که دارن جیبشونو ژر میکنن

  2. من که واسه ماهانه ۶۰۰ تومن میدم و باز ویه طرح ماهانه دیگه ش ١٠٠٠ پیام رایگان بهم میده خیلی ازش راضیم

  3. یک ساعت مکالمه رایگان روزانه دروغی بیشتر نیست و در ایرانسل با توجیهاتی که میاره فقط میتونین در عمل یک روز در میان از یک ساعت تماس استفاده کنین!
    تازه اگه شکایت کنین با توجیهات جالب ایرانسل مواجه میشین!

  4. سلام ایرانسل ب من ۱۸ تومن مکاملمه رایگان داده.فقط واسه امروز اما تماس گرفتم از شارژم کم کرد.کسی میدونه چطور میشه ازش استفاده کنم؟

  5. سلام من کد ۴۴۴۴ را می زنم میگه متاسفانه بسته پیشنهادی نداری نه روزانه نه هفتگی نه ماهانه سیم کارت رو یه ماهه خریدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا