اخبار

هر دو مدل تک سیم و دو سیم گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷ مجوز WiFI را دریافت کرده‌اند

اوایل ماه گذشته بود که در خبری خواندیم مشخصات گوشی گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷ (Galaxy A5 2017) در دو بنچمارک گیک بنچ و GFXBench ظاهر شده است. این نشان می‌دهد که سامسونگ همه تلاش خود را می‌کند تا با فعالیت بیشتر خود، میدان را به سایر رقبایش نبازد. امروز نیز خبری در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای توانسته مجوز WiFi را برای گوشی گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷ دریافت کند.
اگر از اتفاقات تلخ پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) بگذریم، معرفی گوشی‌های مختلف این کمپانی به بازار و ارتقای مدل‌های قدیمی‌تر مدتی است که سامسونگ را به شدت مشغول کرده است. در همین راستا، چندی پیش در خبری گفتیم که ساخت نسخه ۲۰۱۷ سه مدل محبوب سری A سامسونگ، یعنی گلکسی A3 ، گلکسی A5 و گلکسی A7 از سوی این کمپانی تایید شده است. اما چند هفته بعد، سامسونگ با تایید گلکسی A9 مدل ۲۰۱۷ همه را غافل‌گیر کرد و سری A خود را به گونه‌ای تکمیل نمود.
حال پس از تایید خبرهای فوق، سامسونگ به تازگی موفق به اخذ مجوز WiFI برای گوشی گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷ خود شده است.
 
گوشی گلکسی ای 5 مدل 2017 مجوز WiFi را دریافت کرد
هر دو مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت این گوشی (مدل‌های SM-A520F و SM-A520F/DS) که سیستم عامل اندروید ۶٫۰ به صورت پیشفرض روی آنها نصب خواهد بود، موفق به اخذ این مجوز شده‌اند.
از مشخصات کلیدی گوشی سامسونگ گلکسی ای ۵ مدل ۲۰۱۷ می‌توان به مواردی مانند پردازنده اگزینوس ۷۸۸۰، صفحه نمایش سوپر آمولد ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و ۳ گیگابایت رم اشاره کرد. همچنین، طبق شایعات منتشره، این گوشی قرار است به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد.
سری Galaxy A5 در دسته‌بندی دستگاه‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و گوشی‌های قرار گرفته در این سری معمولا با محدوده گسترده‌ای از مشخصات خودنمایی می‌کنند. شاید گلکسی ای ۷ مدل ۲۰۱۷ با یک نمایشگر بزرگتر، پردازنده مرکزی قوی‌تر و مقدار رم بیشتری رخ نشان دهد. سامسونگ نسخه جدید گلکسی A5 را می‌تواند در اواخر ماه نوامبر یا اوایل دسامبر (اواسط آبان یا اواسط آذر) در کنار نسخه‌های جدید سامسونگ گلگسی A3 و گلکسی A7 معرفی کند. در هر صورت باید صبر کرد و دید این شرکت کره‌ای چگونه خود را از دام اتفاقات اخیر رها می‌کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا