اخبار

همکاری اوبر با سرویس پرداخت چینی Alipay

اوبر یک شبکه ی حمل و نقل است که به مشتریان خدمات وسیله نقلیه ارائه می دهد و مسافران را در سطح شهر جابه جا می کند. با اپلیکیشن های مختلفی که ارائه می دهد به مشتریان امکان موقعیت یابی را می دهد و مسافران و رانندگان به راحتی از مکان یکدیکر باخبر می شوند. سرویس پرداخت اوبر به کمک کارت اعتباری ست که از این پرداخت، ۵ تا ۲۰ درصد آن متعلق به اوبر است.
هم اکنون به لطف معامله ای که بین شرکت تاکسی رانی اوبر و پلتفرم پرداخت آنلاین Alipay صورت گرفته، مشتریان چینی اوبر بدون محدودیت مکانی که در آنجا هستند، می توانند هزینه ی سواری اوبر خود را به یوان پرداخت نمایند. با توجه به گزارش رویترز، پرداخت اوبر با Alipay در بیش از ۴۰۰ شهر سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.
پرداخت با Alipay که از طریق راهنمایی خدمات مالی گروه Alibaba عمل می کند، از سال ۲۰۱۴ در خود چین در دسترس قرار گرفته و از اوایل ۲۰۱۶ در هنگ کنگ و ماکائو موجود است. گسترش استفاده از Alipay در سراسر جهان به این معنی ست که مشتریان چینی اوبر مدت زمان زیادی ست که در مورد ارز دوگانه و یا تبدیل ارز برای اوبر اظهار نگرانی کرده اند و اوبر بدین وسیله رضایت خاطر مشتریان چینی خود را بدست اورده است.
Alibaba قبلا بر روی رقبای اوبر، Didi Chuxing، Didi Kuaidi سابق، که در پکن مستقر بود و Lyft مستقر در سان فرانسیسکو سرمایه گذاری کرده بود.
منبع: cnet

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا