اخبار

همکاری سامسونگ با de Grisogono برای طراحی ساعت هوشمند Gear S3

ماه گذشته، سامسونگ به صورت رسمی از نسخه ویژه و محدود ساعت هوشمند Gear S2 که توسط de Grisogono طراحی شده بود، رونمایی کرد. اگرچه این گجت با همکاری طلاساز معروف سوییسی، de Grisogono طراحی شده و از نظر سخت‌افزاری، هیچگونه تفاوتی با نسخه اصلی خود ندارد، اما این نسخه ویژه و محدود در زمره ساعت‌های لوکس و خاص که بیشتر به منظور قرارگیری در قالب مد ساخته شده است، قرار می‌گیرد. حال بر اساس گزارش‌هایی که از کشور کره جنوبی شنیده می‌شود، سامسونگ تصمیم گرفته است تا همکاری خود با de Grisogono در زمینه طراحی نسخه ویژه و اختصاصی Gear S3 را نیز تکرار نماید.
با وجود اینکه تا‌کنون جزئیات رسمی در مورد Gear S3 به بیرون درز پیدا نکرده است، اما حدس و گمان‌ها بر این است که ساعت هوشمند جدید سامسونگ دقیقا یک سال بعد از Gear S2 و در همایش IFA سال ۲۰۱۶ که در شهر برلین برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. در حالی که همکاری سامسونگ با de Grisogono در تولید نسخه ویژه و محدود Gear S2 موجب تعجب و شگفتی علاقمندان دنیای تکنولوژی شد، اینبار گزارش‌های جدید حاکی از همکاری مجدد سامسونگ با این طلاساز سوییسی برای تولید نسخه محدود و خاص Gear S3 است که به احتمال زیاد در ماه مارس سال ۲۰۱۷، دقیقا یک سال بعد از نسخه پیشین خود، در همایش Baselworld trade معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش منابع آگاه و نزدیک به de Grisogono، این شخص در حال همکاری با سامسونگ برای طراحی نسل بعد ساعت هوشمند این شرکت است. اما مشخص نیست که این طلاساز سوئیسی، در نسخه معمول Gear S3 که برای عموم عرضه می‌شود نیز همکاری خواهد داشت یا خیر؟
همانطور که اشاره شد، نسخه ویژه و محدود Gear S2 ماه گذشته معرفی شد. هر ماه، تنها ۱۰۰ عدد از این ساعت هوشمند خاص تولید خواهد شد که قیمت هر کدام، ۱۵ هزار دلار در نظر گرفته شده است. اگرچه نسخه معمولی Gear S2 از فلز ساخته شده است، اما نسخه محدود و ویژه آن دارای صفحه نمایشی از جنس الماس سفید و سیاه است که در قابی به رنگ رز گلد از جنس استیل براق با پوشش DLC سیاه قرار گرفته و بند آن نیز بسیار آراسته و شیک بوده که هنر de Grisogono را به رخ می‌کشد و دارای امضای وی نیز  هست. البته شایان ذکر است که هیچگونه تغییرات سخت‌افزاری وجود نخواهد داشت و مدل ویژه، تنها دارای چند Watch Face اختصاصی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا