اخبار

هم اکنون نرم افزارهای ساعت اپل در اپ استور در دسترس است

هم اکنون نرم افزارهای ساعت اپل در اپ استور در دسترس است
 
نرم افزار های فروشگاه اپل هم اکنون برای ساعت جدید این شرکت آپدیت شده اند. اخبار اخیر به صاحبان این ساعت ها پیشنهاد می کرد تا وضعیت سفارش دستگاه  راحت و زیبای خود را بررسی کنند و اکنون بروزرسانی در فروشگاه نرم افزار اپل میسر شده است.
در آخرین آپدیت، ساعت اپل قادر خواهد بود تا وضعیت آخرین سفارش خود را بررسی کند، نوار هوشمند رزروها را سازماندهی کند، کارگاه های آموزشی و فروشگاه های اپل را جستجو کند و … . البته ویژگی خرید توسط ساعت اپل هنوز فعال نشده است و این قابلیت چیزی است که باید منتظر بمانیم تا سازندگان این ساعت پیشرفته اقدام به فعال سازی آن نمایند.
در حال حاضر این ساعت یک مرجع سریع نرم افزاری روی اپ استور گوشی آیفون شما ارائه می دهد.
 
ساعت اپل
جزییات زیاد ساعت اپل و تعداد زیاد نرم افزارهای آن که در حال حاضر در دسترس است کاملا گیج کننده است و در بسیاری جهات نمی توان از این قضیه چشم پوشی کرد که این دستگاه به متصل آیفون، بیش از حد به آن وابسته است، در حالی که سخت افزار خود را دارد.
این آپدیت اپ استور یادآوری می کند که ساعت اپل باید به عنوان یک ابزار مکمل در افزایش گستره خانواده iOS و نه بخش قابل جایگزین، در نظر گرفته می شود و اگر شما قصد دادن هر سفارشی در فروشگاه اپل را دارید، استفاده یک صفحه ی بزرگ تر مثل آیفون و آیپد بسیار عملی و کارآمد خواهد بود.
 

اگر شما هنوز در حال مجادله با ساعت خود هستید، عجله ای برای انجام این آپدیت وجود ندارد. اما با این وجود، انجام این کار بیهوده نخواهد بود. جایی که یک سرویس و نسخه ی نرم افزاری توانا تر و مناسب برای آیفون و آیپد شما می تواند انتقال اظلاعات غیر ضروری به ساعت جلوگیری کند و به نظر می رسد که شرکت اپل در مورد تعادل برقرار کرده است.
برای دریافت نرم افزار می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.
Appstore#
 
سایت تخصصی موبایلستان
امین عزیزی
Redmondpie#
 
کپی برداری با ذکر منبع و نام مترجم بلامانع است

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا