اخبار

هندست ZUK Z2 با ثبت نام ۶ میلیونی در چین فروش خودش را آغاز کرد

کمپانی ZUK تحت لیسانس لنوو خبر می‌دهد که طی گذشت سه روز از آغاز ثبت نام برای خرید هندست ZUK Z2 ، بیش از ۶ میلیون نفر ثبت نام کرده‌اند. این گوشی هوشمند با مشخصاتی همچون تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم و قیمت کاملاً مناسب زیر ۳۰۰ دلاری خود، می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ لقب گیرد.
گوشی‌های هوشمند به یکی از بهترین محصولات در چین تبدیل شده‌اند و دیگر حالا هر کسی یکی از جدیدترین گوشی‌های روز بازار را در دستان خود دارد. ما در گذشته دیدیم که شیائومی توانست بیش از میلیون‌ها ثبت نام را در نخستین روزهای محصول پرچم‌دار خود به دست آورد و حال به نظر می‌رسد که کمپانی لنوو ZUK نیز به جمع میلیونی‌ها پیوسته است. این کمپانی خبر می‌دهد که در نخستین موج فروش هندست ZUK Z2 بیش از ۶ میلیون نفر ثبت نام کرده‌اند. هرچند این ثبت نام برای مدل پایه محصول قدرتمندی که به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز است و بر روی آن برچسب قیمت فوق العاده ۲۷۳ دلاری خورده است چندان هم تعجب برانگیز نخواهد بود. لازم به ذکر است تنها ۳ روز از آغاز فروش هندست ZUK Z2 می‌گذرد.

مشخصات هندست

ZUK Z2

فروش 6 میلیونی هندست ZUK Z2
 
هندست ZUK Z2 پس از مدل پرو خود دومین پرچم‌دار سال جاری این تولیدکننده چینی است. این محصول از یک صفحه نمایش ۵ اینچی بهره می‌برد. عرض این دستگاه نیز حدود ۶۸٫۸۸ میلی‌متر خواهد بود. بنابراین این محصول یک گزینه فوق العاده برای کاربرانی است که علاقه‌مند به استفاده از گوشی هوشمند خود با تنها یک دست هستند.
در زیر قاب هندست ZUK Z2 شاهد حضور یک تراشه‌ی درنده و قدرتمند به نام اسنپدراگون ۸۲۰ هستیم که با فرکانس ۲٫۱۵ گیگاهرتز (قابل ارتقاء تا ۲٫۳ گیگاهرتز) قدرت‌نمایی می‌کند.
از دیگر مشخصات این محصول باید به ۴ گیگابایت ظرفیت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز اشاره کرد که همگی از این محصول یک ارزان قیمت بی‌نظیر ساخته‌اند؛ اما اگر در ارتباط با گرم شدن بیش از حد این محصول پرقدرت نگران هستید باید گفت که کمپانی لنوو ZUK برای این قضیه نیز چاره‌ای اندیشیده و آلیاژ به کار رفته در جنس بدنه این محصول از بالا رفتن بیش از حد دمای آن جلوگیری خواهد کرد.
از دیگر مشخصات این محصول ناب چینی باید به دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، باتری ۳,۵۰۰ میلی‌آمپری و نسخه ۳٫۰ فناوری شارژ سریع کوالکام اشاره کرد.
فروش هندست ZUK Z2 رسماً و به‌صورت فیزیکی از تاریخ ۱۸ خرداد ماه در چین آغاز خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا