اخبار

هوآوی به زودی از ساعت هوشمند اندرویدی خود پرده خواهد برداشت

Huawei از وجود یک اسمارت واچ که از اندروید پشتیبانی می‌کند در مراسم Mobile World Congres در بارسلونا خبر داد. این ساعت Huawei اولین ساعت قابل استفاده با اندروید است که صفحه‌ی ضدخش anti-scratch از جنس یاقوت کبود را دارد.
این اولین اسمارت واچ این کمپانی است که با بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ و بند مشکی یا چرمی‌اش تقریبا یکی از زیباترین ساعت‌هایی است که تا به حال دیده‌اید. این ساعت دارای یک صفحه‌ی دایره‌ای ۱٫۴ اینچی با رزولوشن ۴۰۰×۴۰۰ پیکسل که حدود ۲۸۶ پیکسل را در هر اینچ اندازه می‌گیرد است و در آن یک پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon, 512mb RAM, و ۴GB حافظه‌ی داخلی تعبیه شده است. همچنین یک سنسور ضربان قلب در آن وجود دارد که به طور مداوم تمام طول روز فعال است. این ساعت نیز مانند هر اسمارت واچ دیگر می‌تواند چیزهایی مانند Google Now cards و پیام‌های متنی و ایمیل‌ها و تماس‌هایی که در اسمارت فون شما رخ می‌دهد را روی مچ دست‌تان نمایش دهد.

۳۰۵۱۵۲۱_۶۰۴

این ساعت دارای بیش از ۴۰ پس زمینه‌ی قابل تنظیم که “فازهای قمری” و آب و هوا و بسیاری چیزهای دیگر را با طراحی سنتی و یا مرسوم نمایش می‌دهد. علاوه بر آن از یک axis motion sensor برای اندازه گیری قدم‌ها، مسافت و کالری سوزانده شده توسط شما استفاده می‌کند و قابلیت شناسایی و اندازه گیری در حالات مختلف (راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری، کوه نوردی یا حتی خوابیدن) را داراست. Huawei با کمپانی Jawbone همکاری کرده است تا کاربران بتوانند داده‌های خود را با نرم افزار Up health این کمپانی همگام کنند. همچنین آنان می‌توانند با نرم افزار Fit app گوگل نیز خود را همگام سازند. در مورد باطری آن نیز چیزی گفته نشده فقط اینکه این ساعت از یک ایستگاه شارژ مغناطیسی magnetic charging station برای شارژ راحت‌تر استفاده می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا