اخبار

هواوی آنر ٨ با دو دوربین پشتی در تاریخ ۱۵ تیر رونمایی خواهد شد

از کمپانی هواوی خبر می‌رسد که در تاریخ ۱۵ تیرماه شاهد رونمایی از گوشی هوشمند هواوی آنر ٨ (Huawei Honor 8)، پرچم‌دار میان رده‌های این غول چینی خواهیم بود. این محصول که احتمالاً زیباترین عوض خانواده آنر هواوی نیز خواهد بود، دارای مشخصات بسیار مناسب و دو دوربین در قسمت پشتی است که با برچسب قیمت مناسبی همراه شده است.
کمپانی هواوی در حال حاضر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است. مدیران این تولیدکننده چینی بارها در صحبت‌های خود عنوان کرده‌اند که به دنبال کسب مقام نخست و گرفتن جایگاه نام‌های بزرگی مانند اپل و سامسونگ هستند. این کمپانی سال گذشته تعداد بسیار زیادی از گوشی‌های هوشمند را روانه بازارهای بین‌المللی کرد و به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند تا هر ماه یک محصول جدید را معرفی کنند.
اینک نوبت به آن رسیده تا شایعه معرفی یک محصول جدید میان رده به نام هواوی آنر ٨ (Huawei Honor 8) که در اصل پرچم‌دار گوشی‌های میان رده این کمپانی نیز لقب می‌گیرد در تاریخ ۱۵ تیر ماه (۵ جولای) باشیم. حتی این منابع عنوان می‌کنند که پیش فروش آنر ٨ نیز از تاریخ ۲۲ تیر آغاز خواهد شد و در تاریخ ۴ مرداد ماه نیز در قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. این برای نخستین بار است که اطلاعاتی در خصوص رونمایی از آنر ٨ منتشر می‌شود بنابراین کمپانی می‌توانیم در تاریخ ۱۵ تیر منتظر یک رویداد خبری از سوی کمپانی هواوی باشیم.
گفته می‌شود هواوی آنر ٨ یکی از زیباترین تلفن‌های هوشمند ساخته شده توسط کمپانی هواوی خواهد بود. ما به‌طور قطع از این قضیه مطمئن نیستیم ولی یک محصول مجهز به دو لایه شیشه همراه با یک بدنه فلزی و حاشیه بسیار کم چنین حسی را به ما می‌دهد تا آن را زیباترین محصول هواوی بدانیم. هرچند که تا به امروز ما تصاویر و رندرهای دقیقی را از این محصول مشاهده نکردیم اما می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده این محصول را بهتر از حال ببینیم.
 
هواوی آنر ٨

مشخصات هواوی آنر ٨

هواوی آنر ٨ را می‌توان یک محصول میان رده رو به بالا دانست. این هندست از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشتی (درست همانند هواوی آنر وی ٨) بهره می‌برد و این نشان می‌دهد که هواوی دو دوربین در قسمت پشتی را به‌عنوان استاندارد بخش تصویربرداری محصولات خود قبول کرده است. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی هواوی آنر ٨ (Huawei Honor 8) دارای رزولوشن ۱۰٨۰p بوده و در کنار آن نیز باتری ۳,۲۰۰ میلی‌آمپری همراه با شارژ سریع، درگاه اینفرارد، اسکنر اثر انگشت، ۴ گیگابایت ظرفیت رم و یک درگاه مدرن USB نوع C قرار گرفته‌اند. به احتمال خیلی زیاد قلب تپنده این محصول را نیز تراشه Kirin 955 ساخت خود هواوی خواهد بود.
بر اساس تازه‌ترین شایعات قیمت گذاری این محصول نیز بسیار رقابتی خواهد بود. هواوی آنر ٨ می‌تواند در چهار نسخه مختلف شامل ۴ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۰۸ دلار، مدل دیگر حاوی ۴ گیگابایت رم حاوی مشخصات مدل فوق به علاوه کیت NFC و پشتیبانی از تمامی شبکه‌ها با قیمت ۳۳۴ دلار، مدل دیگر حاوی ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۸۰ دلار و در انتها قدرتمندترین مدل هواوی آنر ٨ که حاوی ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک صفحه نمایش با رزولوشن ۲K است که با قیمت ۴۲۵ دلار روانه بازار خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا