اخبار

هواوی آنر ۸ یکی از زیباترین محصولات چینی‌ها خواهد بود

از چین خبر می‌رسد که هواوی به‌زودی قرار است از گوشی هوشمند هواوی آنر ۸ (Huawei Honor 8) رونمایی کند. با توجه به آن‌که نسل گذشته این محصول در ماه ژوئن رونمایی شده بود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که طی روزهای آینده شاهد معرفی این هندست باشیم. گزارش‌ها خبر از عرضه یک محصول بسیار زیبا دارد.
تازه‌ترین شایعات پیرامون برند آنر تحت لیسانس کمپانی هواوی خبر از عرضه محصولی جدید می‌دهد. این محصول زیر سایه موفقیت هواوی آنر وی ۸ که به‌تازگی عرضه شده است معرفی خواهد شد که دارای صفحه نمایشی کوچک‌تر خواهد بود.
هواوی آنر ۸ (Huawei Honor 8) می‌تواند دنباله رو موفقیت‌های آنر ۷ که سال گذشته عرضه شد دارای جذابیت‌های خاص به خود باشد. بنا بر تازه‌ترین گزارش‌ها هواوی آنر ۸ از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی بهره خواهد برد. تراشه Kirin 950 و یا ۹۵۵، چهار گیگابایت ظرفیت رم، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشتی، درگاه نوع C، پشتیبانی از شارژر بی‌سیم، اینفرارد و همچنین یک باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

یک قاب شیشه‌ای زیبا به هواوی آنر ۸ رسید (شایعه)

قسمت پشتی این هندست توسط یک لایه ۲٫۵D شیشه‌ای پوشیده شده است که البته انتظار می‌رود در اطراف خود میزبان یک فریم فلزی براق باشد. با کنار هم گذاشتن تمامی این مشخصات می‌توان گفت که هواوی آنر ۸ یک محصول بسیار زیبا خواهد بود. هرچند که تا رونمایی نهایی از این محصول، شایعات زیادی به میان می‌آید و نمی‌توان به‌طور قطع در ارتباط با آن سخت گفت.
با توجه زمان رونمایی از آنر ۷ که در ماه ژوئن سال گذشته میلادی انجام گرفته بود، امیدواریم که هواوی آنر ۸ را نیز طی روزهای آینده ببینیم و البته تا قبل از رونمایی اطلاعات بیشتری را از آن به دست آوریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا