اخبار

هواوی پی ۹ با پردازنده Kirin 955 در وب سایت GFXBench رویت شد

هواوی پی ۹ در وب‌سایت GFXBench رویت شد و لیست منتشر شده از سوی این وب‌سایت تاییدی بر وجود پردازنده Kirin 955 در این محصول است. همراه ما باشید.
هواوی پی ۹ و سایر نسخه‌های آن دو روز دیگر در کنفرانس خبری هواوی معرفی خواهند شد. حال این محصول در وب‌سایت GFXBench دیده شده و در لیست مشخصات آن می‌توان پی‌برد که از نمایشگری ۵.۱ اینچی با وضوح فول اچ‌دی (۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل) بهره می‌برد. پردازش‌های دستگاه نیز توسط آخرین پردازنده هواوی با نام Kirin 955 انجام می‌شود. این پردازنده هشت هسته‌ای است و هر هسته آن فرکانس ۲.۵ گیگاهرتزی را ارایه می‌دهند. پردازش‌های گرافیکی هواوی پی ۹ نیز توسط Mali-T880 انجام می‌شود. پردازنده دستگاه از چهار هسته Cortex-A۷۲ و چهار هسته Cortex-A۵۳ تشکیل شده است.

از سایر مشخصات هواوی P9 می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. دوربین پشتی این محصول دوگانه است که هر دو ۱۲ مگاپیکسلی هستند و از لنز Leica استفاده می‌کنند. دوربین جلویی دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی است. با وجود اینکه در لیست GFXBench شاهد اطلاعاتی در خصوص باتری آن نیستیم، اما در اخبار پیشین باتری این محصول ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ذکر شده بود.
انتظار می‌رود که هواوی در ۶ آوریل (۱۸ فروردین) محصولات جدیدش را با نام‌های هواوی پی ۹، پی ۹ مکس (P9 Max)، پی ۹ لایت (P9 Lite) و نسخه ویژه معرفی کند. نسخه ویژه محصولی است که مشخصاتی بین نسخه اصلی هواوی پی ۹ و پی ۹ مکس دارد.
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا