اخبار

هواوی پی ۹ توسط مدیر عامل هواوی لو رفت !

به تازگی تصویری در فضای مجازی قرار گرفته که گوشی ناشناسی را در دستان مدیر هواوی نشان می‌دهد. نکته‌ی جالبی که این موبایل دارد استفاده از ترکیب دوربین دوگانه در عقب گوشی‌ست که باعث می‌شود آن را هواوی پی ۹ ( Huawei P9 )، پرچم‌دار آینده‌ی هواوی در نظر بگیریم.
اگر تصویر را با آنچه در گذشته منتشر شده بود کنار هم قرار دهیم مشاهده خواهد شد موبایلی که در دستان مدیر هواوی قرار دارد شباهت بسیاری به تصاویر درز شده از هواوی P9 داشته و این یعنی تاییدی بر تصاویر منتشر شده‌ی قبلی و همچنین دانستن شکل واقعی پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی چینی.
قرار است هواوی از پرچم‌دار آینده‌ی خود در ششم آوریل (هجدهم فروردین) رونمایی کند. این گوشی از یک تراشه‌ی Kirin 950، و صفحه‌ی ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰p بهره برده و دارای ۳ گیگابایت رم، و ۳۲ گیگابایت رام خواهد بود.
از نظر دوربین، قرار است یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی نیز در ترکیب دوگانه‌ی دوربین عقب گوشی استفاده گردد. همچنین اعلام شده که دوربین عقب از OIS نیز پشتیبانی خواهد کرد. هواوی P9 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو بوده که رابط کاربری EMUI بر روی آن سوار است. باتری این گوشی نیز ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت خواهد داشت.
 

آیا گوشی که در دستان مدیر هواوی قرار دارد هواوی پی ۹ است؟ ۱

آیا گوشی که در دستان مدیر هواوی قرار دارد هواوی پی ۹ است؟

منبع :Gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا