اخبار

واتس اپ در حال تولید نسخه دسکتاپی برای ویندوز و مک است

این روزها واتس اپ به اپلیکیشنی تبدیل شده که به صورت اختصاصی روی تمامی دستگاه های موبایلی موجود است، اما این شرکت در سال گذشته اعلام کرد که نسخه وب سرویس مسنجر خود را راه اندازی کرده که اساساً به کاربران واتس اپ اجازه می دهد با سایرین و از طریق دسکتاپ و اپلیکیشن وب، چت کنند. در حال حاضر اپلیکیشن های وب گاهی اوقات ایده آل به نظر نمی رسند و اگر شما نیز اپلیکیشن های دسکتاپی را ترجیح می دهید، شانس با شما یار بوده و آرزویتان به واقعیت تبدیل شده است چرا که به نظر می رسد نسخه دسکتاپ واتس اپ نیز در راه است.
براساس اسکرین شات های جدیدی که توسط WABetaInfo توییت شده، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد واتس اپ در حال ساخت یک اپلیکیشن دسکتاپی ست. این اسکرین شات تمامی بیلدها و نسخه های در راه عرضه واتس اپ را نمایش می دهد. همچنین این اسکرین شات ها دکمه های دانلود شده ای که شایعه شده بود به اپلیکیشن های دسکتاپی در ویندوز و مک لینک خواهد شد را به نمایش گذاشته است.
 

واتس اپ دسکتاپ

متاسفانه هیچ راهی برای تایید این که آیا این اسکرین شات ها واقعی هستند یا خیر وجود ندارد، اما با توجه به اینکه واتس اپ هم اکنون کاربران وبی خود را نیز دارد، پیش بینی می شود که ساخت روشی برای جذب مشتریان دسکتاپی چندان دور از ذهن نباشد. همچنین ممکن است واتس اپ تنها فکر این چنین ایده ای را در سر بپروراند و هیچ گاه آن را عملی نکند. در هر حال ما شایعات تولید یک نسخه اختصاصی دسکتاپی را در فضای مجازی دیده و شنیده ایم و باید منتظر اخبار قطعی واتس اپ در مورد این جریان باشیم. اما به نظر عرضه نسخه دسکتاپی برای ویندوز و مک ایده جالبی خواهد بود؟ یا شما از استفاده نسخه وب واتس اپ در گوشی ها راضی هستید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا