اخبار

واتس اپ پرداخت ۱ دلار سالیانه را از برنامه ی خود حذف کرد

در چند مدت اخیر خبرهای خوب زیادی در مورد واتس آپ به گوش رسید.اضافه شدن برخی از قابلیت های جدید و بسیار کاربردی به این اپلیکیشن مشتاقان استفاده از واتس آپ را افزایش داده است، اما تا مدتی قبل موردی استثنایی در مورد این اپلیکیشن محبوب کاربران را در مورد استفاده از آن به شک و تردید می انداخت!
نیاز به پرداخت سالیانه یک دلار اگرچه بر کسی فشار زیادی تحمیل نمی کند، اما با این وجود برای کاربرانی همچون ایرانی ها این امکان کمی مشکل به نظر می رسید. وحالا خبر خوشی برای طرفداران اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتس آپ به گوش می رسد و آن مجانی شدن استفاده از آن است، !!
از ابتدای رواج این پیام رسان در بین مردم همگان می دانستند که مدت خوش یک ساله اول بالاخره به پایان خواهد رسید و آن ها برای تمدید زمان اشتراک خود خواه ناخواه مجبور به پرداخت یک دلار سالیانه خواهند بود.اما از زمانی که فیس بوک مالکیت این پیام رسان را در دست گرفت، قابلیت های زیادی به آن افزوده شد و حالا در آخرین اقدام فیس بوک، استفاده از این اپلیکیشن برای همیشه رایگان گردید.
یکی از دلایلی که آن ها برای این اقدام خود بیان کرده اند، نبود امکان پرداخت راحت برای همگان در سراسر دنیا است که سبب می شود افرادی که به میزان زیاد از این پیام رسان استفاده می کنند، همیشه ترس از دست رفتن پل ارتباطی خود با مخاطبانشان را داشته باشند.
اما نگران واتس آپ نباشید، چون قرار است با ارائه سرویس های جدید بانکی در اپلیکیشن خود درآمدزایی سابق خود را بیش از پیش داشته باشد.
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا