اخبار

وان پلاس دیگر فعالیت سری وان پلاس ایکس را ادامه نخواهد داد

مدیرعامل وان پلاس طی رونمایی از پرچم‌دار جدید این کمپانی وان پلاس ۳، رسماً اعلام کرده است که دیگر محصول جدیدی از سری وان پلاس ایکس (OnePlus X) روانه بازار نخواهد شد. این کمپانی با توجه به منابع محدودی که دارد، تمرکز بیشتر خود را بر روی تولید محصولاتی قدرتمند با مشخصاتی عالی خواهد گذاشت.
روز گذشته کمپانی چینی وان پلاس از تازه‌ترین نسل گوشی‌های هوشمند خود به نام وان پلاس ۳ (OnePlus 3) رونمایی کرد. در این بین خیلی‌ها منتظر عرضه محصول جدیدی از سری وان پلاس ایکس (OnePlus X) بودند که البته چنین محصولی معرفی نشد تا اینک تمامی تمرکزها بر روی پرچم‌دار جدید این کمپانی باقی بماند.
برای کسانی که با این محصول آشنایی ندارند باید گفت که وان پلاس ایکس یک هندست میان رده است که کمپانی وان پلاس سال گذشته این محصول را با مشخصات خوب همراه با قیمتی مناسب روانه بازار کرد. هدف اصلی وان پلاس از عرضه این محصول کسانی بودند که زیبایی محصول برایشان از مشخصات سخت افزاری آن مهم‌تر است. مدیرعامل این کمپانی آقای پت لاو از تصمیم خودش درباره عدم عرضه نسخه جدید وان پلاس ایکس (OnePlus X) می‌گوید و دلیل آن را فروش ناموفق و همچنین عدم محبوبیت آن اعلام کرد.
لاو می‌گوید به‌جای عرضه محصولات میان رده این کمپانی قصد دارد تا سرمایه گذاری بیشتری را بر روی تقویت گوشی‌های هوشمند بالارده خود داشته باشد. با توجه به آنکه وان پلاس هنوز هم با چند سال فعالیت در عرصه گوشی‌های هوشمند یک کمپانی نوپا به‌حساب می‌آید و از آن مهم‌تر منابع بزرگی مانند اپل و سامسونگ را نیز در اختیار ندارد، قابل درک است که آن‌ها تمرکز خود را بر روی یک گوشی هوشمند بگذارند تا بتوانند همواره به تولید قاتل پرچم‌داران با مشخصاتی عالی در کنار قیمتی فوق‌العاده بپردازند.
تا کنون وان پلاس تغییرات بزرگی را در شرکت خود ایجاد کرده است که از همه مهم‌تر حذف خرید تنها به‌وسیله دعوت‌نامه است. تا پیش از این علاقه‌مندان سختی زیادی را برای تهیه این محصول به جان می‌خریدند؛ چراکه به جز در اختیار داشتن دعوت‌نامه راهی برای خرید محصولات این کمپانی نبود. حال وان پلاس ۳ به‌راحتی و از طریق اینترنت قابل خریداری است تا بلافاصله برای شما ارسال شود. پت لاو همچنین می‌گوید که این کمپانی قصد دارد تا خدمات پس از فروش خود و همچنین تولید محصولات بیشتری در حوزه سبک زندگی را در دستور کار خود قرار دهد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا