اخبار

وب سایت جدید بازی Crackdown 3، خبر از راه اندازی یک فاز بتا برای آن می دهد

در حالی که کمتر از یک روز تا شروع به کار نمایشگاه E3 2016 باقی مانده، وب سایت جدیدی برای بازی انحصاری  Crackdown 3 رویت شده که خبر از آغاز نسخه بتای آن طی چند هفته آتی می دهد.
در وب سایت مورد اشاره، تصویری درج شده که ۵ ماموریت برای شخصیت اصلی در آن به چشم می خورد. تاریخ ماموریت اول، تاریخ امروز است که می توان حدس زد مربوط به بالا آمدن سایت بوده است. ماموریت های دیگر، به ترتیب هفتگی مشخص شده اند و در یکی از آنها به عبارت Beta_INIT اشاره شده که ما را نسبت به راه اندازی یک فاز بتای عمومی روی کنسول ایکس باکس وان امیدوار می سازد.
در بخشی دیگر آمده گیمرها می توانند با به انجام رساندن ماموریت ها، مبلغ ۲ یا ۱۰ دلار دریافت نمایند اما هیچ توضیحی در این رابطه ارائه نشده و دقیقا نمی توان به منظور سازندگان این وب سایت پی برد.
تا به امروز، اطلاعات بسیار کمی درباره Crackdown 3 منتشر شده و آخرین بار طی نمایشگاه Gamescom 2015 بود که شاهد انتشار خبرهایی مربوط به این عنوان انحصاری بودیم. در Gamescom سازندگان بازی توضیح دادند که چطور از سیستم ابری برای مدل سازی فیزیک گیم پلی بهره برده اند. ضمنا Crackdown 3 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و بعید است طی تابستان یا پاییز پیش روی برای ایکس باکس وان عرضه شود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا