اخبار

وضعیت و زمان عرضه اکسپریا ایکس و ایکس ای در انگلستان مشخص شد

همان‌طور که می‌دانید سونی از سه پرچم‌دار خود به نامه‌ای اکسپریا ایکس (Xperia X)، اکسپریا ایکس ای (Xperia XA) و اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ رونمایی کرد؛ اما زمان مشخصی برای عرضه این سه گوشی در نظر گرفته نشد.
هرچند در ماه گذشته شاهد آغاز پیش‌ فروش این گوشی‌ها در انگلستان بودیم و باز هم خبری از تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی‌ها تعیین نشده بود؛ اما به تازگی سایت آمازون در حال پیش ‌فروش این است و نکته‌ای که وجود دارد قیمت آن‌ها نسبت به آنچه در ماه مارس گفته شده بود بیشتر بوده و البته اتفاق خوبی که رخ داده، وجود داشتن زمان عرضه‌ی این گوشی‌ها در صفحه‌ی پیش فروش آمازون است.
گوشی سونی اکسپریا ایکس قرار است که در بیستم مه در انگلستان عرضه شود. در حالی که مدل پایین رده‌ی این گوشی یعنی موبایل اکسپریا XA در دهم ژوئن روانه بازار خواهد شد.
اکسپریا X در آمازون به قیمت ۵۵۰ پوند و مدل پایین رده‌ی اکسپریا XA به قیمت ۲۸۰ پوند به فروش خواهند رفت. در صورتی که بخواهید گوشی اکسپریا ایکس را خریداری کنید می‌توانید در یکی از دو رنگ سیاه و رز طلایی صاحب این گوشی شوید. اکسپریا ایکس ای نیز در رنگ‌های طلایی، سفید و مشکی عرضه می‌شود.
البته قبلا نیز گفته شد که رنگ‌بندی‌های بیشتری از این گوشی‌ها وجود دارد که احتمالا در آینده به سایت آمازون اضافه خواهند شد. همچنین نکته‌ای که وجود دارد عدم قرار گرفتن اکسپریا X Performance است که انتظار می‌رفت این گوشی که پرچمدار کمپانی سونی است در سایت آمازون به فروش برسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا