اخبار

وقتی اسرار دموی Resident Evil 7 توسط یک طرفدار فاش می‌شود

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 امسال بود که علاوه بر معرفی بازی Resident Evil 7 نسخه دموی Resident Evil 7 آن نیز در فروشگاه پلی‌استیشن عرضه شد که البته با استقبال بسیار خوب بازی‌بازان نیز مواجه گردید. حال، یکی از طرفداران این بازی یک راهنمایی جامع درباره این دمو ساخته است.

استقبال از نسخه دموی Resident Evil 7 تا جایی بود که بیش از ۲ میلیون بار دانلود شد و «کپکام» (Capcom) نیز از این بابت از هواداران تشکر کرد. اما طبق گفته کپکام، این دمو تنها یک تجربه معمولی نیست، بلکه رازهای زیادی را در خود جای داده است یک بلاگر با نام WheresBarry به تازگی دست به اقدامی جالب زده و تا جایی که امکان داشته در مورد این دمو راهنمایی کرده و از رازهای موجود در آن پرده برداشته است. راز انگشت ساختگی (dummy finger) در بازی که کپکام نیز تاکید زیادی بر آن دارد، قطعا برای طرفداران سبک ترس جذابیت خاصی دارد و این شخص تا آن‌جایی که ممکن بوده در این باره توضیحاتی ارائه داده است.
نکته جالب این‌جا است که این شخص همه این توضیحات و راهنمایی‌ها را به صورت یک راهنمای دستی NES تهیه کرده است. شاید بازی‌بازان امروزی برایشان جالب باشد اما در گذشته با خرید هر بازی یکی از همین دفترچه‌های راهنما در بسته بازی وجود داشت و اطلاعات کلی و اساسی بازی را در اختیار بازی‌باز می‌گذاشت.
این راهنمایی جالب و زیبا شامل شخصیت‌ها، نقشه‌ها، کوله پشتی، و توضیحاتی در مورد رسیدن به پایان متفاوت می‌شود. حتی یک صفحه نیز به تئوری‌هایی که نسخه دموی Resident Evil 7 را احاطه کرده‌اند اختصاص یافته است. شما می‌توانید تصویر این راهنمای جالب را در زیر مشاهده کنید.
عنوان Resident Evil 7 در تاریخ ۲۴ ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. به شدت منتظر این بازی هستیم.
 
 

http://gameshot.ir/wp-content/uploads/2016/07/resident-evil-7-demo-manual.jpg

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا