اخبار

ویندوز ۱۰ ،مشکلات و راه حل مشکلات آن و هرچیزی که می دانیم

ویندوز 10
همین ۱۰ سال پیش بود که سیستم های خانگیمان همینطور پشت سر هم کرش می شد و بلوپیج می داد.روزی نبود که برنامه ای حذف می شد و باید از اول ویندوز روی سیستم نصب می کردیم.از آن پس شرکست مایکروسافت سعی کرد که گام به گام و سال به سال سیستم های و نرم افزار های خود را ارتقاء دهد.بخاطر همین مشکلات بود که عموم کاربران به سمت تبلت ها گرویده شدند.
هنوز هم در هنگام استفاده از سیستم خانگی با این مشکلات ،هرچند کمتر،مواجه می شویمواما یکی از دلایل بزرگ این اتفاقات استفاده بیش از حد از این سیستم هاست و این که انتظار داریم همیشه این سیستم ها درست کار کنند.
آخرین سیستم عامل شرکت مایکروسافت که قابل ارائه روی گوشی های هوشمند نیز می باشد ویندوز ۱۰ است.این سیستم عامل اگر چه بعد از یک دهه قدرتمند ترین سیستم عامل مایکروسافت است اما مشکلات و کرش های خود را نیز دارد.مایکروسافت سعی کرده است که نسخه ویندوز های ۸ و ۱۰ خود را بیشتر و بیشتر با  دستگاه های لمسی وفق دهد.اما بسیاری از مشکلات جدید پس از اعمال این تغییرات به وجود آمد.
یکی از مشکلات عمده آپگرین نشدن آنلاین آن از ویندوز ۸ و بیشتر ویندوز ۷ است.مشکل دیگر آپدیت نشدن ویندوز ۱۰ است که در بعضی موارد حتی آپدیت ها را نمی شناسد.این مشکلات را با کمی سعی و تغییرات در قسمت کنترل پنل ویندوز ۱۰ می توانیم حل کنیم.اما این که آپدیت شناخته نمی شود یکی از مشکلات بزرگ سرور های مایکروسافت است.این دیگر مشکل ما نیست مشکل خودشان است!
همچنین ویندوز ۱۰ از حافظه خالی کمتری نسبت به دیگر ویندوز ها بهره مند است.با وجود ویندوز ۱۰ با یک سیستم با رم ۴ گیگابایتی شما نمی توانید از برخی از برنامه های سنگین تحت ویندوز استفاده کنید.مثلا یکی از برنامه های اندروید استودیو است که محیط برنامه نویسی شرکت گوگل می باشد.و یا حد اقل این که به سختی قابل اجراست.
همچنین در سیستم های لمسی بسیار دچار مشکل خواهیم بود که بتوانیم از ویندوز استفاده کنیم.در حال حاضر در برخی از لپتاب های تاچ گزارش شده که استفاده از ویندوز ۱۰ بسیار مشکل است و حتی نمی توان حرکات عادی لمسی روی صفحه را نیز به صورت فانکشن های ساده انجام داد
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا