اخبار

ویندوز ۱۰ موبایل به زودی برای لومیاهای قدیمی‌ عرضه می شود

مایکروسافت در انتشار بروزرسانی ویندوز ۱۰ برای دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۸.۱ موبایل تاخیر داشته؛ اما اینطور که پیداست این غول نرم‌افزاری در حال آماده‌سازی این بروزرسانی برای ارسال آن است.

ابزاری که که مایکروسافت برای دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۸.۱ خود آماده کرده تا قابل ارتقاء بودن آن‌ها را مشخص کند، شبیه به همان ابزاری است که برای ویندوز ۱۰ نسخه دسکتاپ ارسال کرده بود. بنابر توضیحات گفته شده درباره این اپلیکیشن، با کمک آن می‌توانید مشخص کنید که دستگاه شما قابلیت ارتقاء به ویندوز ۱۰ را دارد یا خیر.
این اپلیکیشن تازه که مایکروسافت برای دستگاه‌های ویندوز ۸.۱ آماده کرده همچنین می‌تواند پیشنهاد‌هایی برای آزاد کردن مقداری فضا به شما دهد. این اپلیکیشن هنوز آماده نیست، اما مایکروسافت به زودی آن را منتشر خواهد کرد.
این سیستم‌عامل در حال حاضر بر روی دستگاه‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال قابل دسترسی و ارتقاء است؛ اما این بروزرسانی برای دستگاه‌های قدیمی‌تر در ماه قبل به تاخیر خورد. ظاهرا بروزرسانی ویندوز ۱۰ برای دستگاه‌های قدیمی‌تر مقدار فضای زیادی هم به خود اختصاص می‌دهد و مایکروسافت توصیه می‌کند فایل‌های حجیم و جاگیر مثل ویدیو‌های روی دستگاه خود را پاک کنید یا به کارت حافظه‌ی جانبی خود منتقل کنید.
بنابراین دستگاه‌های ویندوزفون ۸.۱ خود را آماده کنید تا در زمان در دسترس قرارگیری ویندوز ۱۰ موبایل بتوانید به راحتی به آن بروزرسانی کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا