اخبار

پتنت جدید سامسونگ از گوشی های هوشمند تاشو

همانطور که می‌دانید، سامسونگ به زودی از گلکسی نوت ۷ (Samsung galaxy Note 7) خود با صفحه نمایش خمیده رونمایی خواهد کرد؛‌ این اولین پرچمدار رسمی کمپانی کره‌ای با صفحه نمایش خمیده محسوب می‌شود که نسخه فلت (معمولی) ندارد. سامسونگ طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به پنل‌های آمولد انعطاف پذیر داشته است. طبق شایعات منتشر شده، تلفن هوشمند تاشوی X این شرکت با کد «پروژه Valley» در دست ساخت است و احتمالا سال بعد در مراسم MWC رونمایی می‌شود. اما امروز پتنت جدیدی از گوشی های هوشمند تاشو توسط سامسونگ منتشر شد.
طبق گزارش‌هایی که به دستمان رسیده، سامسونگ در حال طراحی دو نسخه متفاوت از گوشی های هوشمند تاشو خود است؛ یک مدل که همچون لوازم آرایش بانوان جمع می‌شود و شکافی خاص در بخش میانی دارد که شارژر به آن وصل می‌شود و مدلی دیگر که از حالت ۵ اینچی خود به یک تبلت ۸ اینچی تبدیل می‌شود. تا چندی پیش نمی‌دانستیم سامسونگ می‌خواهد چگونه از عهده این کار بر آید.
اما به نظر می‌رسد مهندسان کره‌ای به پاسخی مناسب برای این مشکل خود رسیده‌اند و امروز پتنت جدیدی از تلفن های هوشمند تاشو خود منتشر کردند. در این طرح مفهومی جدید یک ماهیچه مصنوعی مشاهده می‌کنیم که متشکل از صفحات جانبی است. هنگامی‌که ولتاژ مورد نظر جهت جمع شدن دستگاه اضافه می‌شود، تمامی این صفحات جمع می‌شوند. بدین ترتیب از هم باز شدن این بخش‌ها نیز هر زمان که کاربر بخواهد به‌سادگی اتفاق خواهد افتاد.
تلفن های هوشمند تاشو در این طرح مفهومی سامسونگ چند مفصلی هستند و جمع شدن هر یک از آنها در اختیار کاربر است؛‌ به عبارتی تلفن هوشمند از شما در مورد جمع کردن یکی از این بخش‌ها سوال می‌پرسد. به عنوان مثال با کمی فشار آوردن به بخش بالا، اپلیکیشن فعال در سیستم عامل تغییر می‌کند. به نظر ما از این قابلیت بیشتر در لاک اسکرین استفاده خواهد شد. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر این طرح‌های مفهومی جدید کمپانی سامسونگ جلب می‌نماییم:
 

گوشی های هوشمند تاشو

گوشی های هوشمند تاشو

گوشی های هوشمند تاشو

گوشی های هوشمند تاشو

ما نیز همچون بسیاری از علاقه مندان بی صبرانه منتظر رونمایی نهایی سامسونگ از تلفن های هوشمند تاشو هستیم. به نظر شما کدام یک از موارد این طرح مفهومی جدید سامسونگ به نسخه‌های نهایی پروژه Valley و گوشی های هوشمند تاشو این شرکت اضافه می‌شوند؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا