اخبار

پرچمداران جدید موبایل سامسونگ

گوشی‌های Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+، گام بزرگی در عملکرد و طراحی

 

پیشرو در تکنولوژی نمایشگر‌های بزرگ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد

 
شرکت سامسونگ الکترونیکس هفته گذشته طی کنفرانسی در شهر نیویورک، از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. گوشی Galaxy Note5 که پیشرفته‌ترین فبلتی است که این شرکت تاکنون ساخته، با طراحی منحصر‌به‌فرد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در کنار این گوشی، سامسونگ از نسخه تکامل یافته و ۷/۵ اینچی سری S با نام Galaxy S6 edge+ نیز رونمایی کرد. این دو محصول جدید که در ایران نیز همزمان با دیگر نقاط دنیا معرفی و وارد بازار خواهند شد، امکانات و تجربه جدیدی برای کاربران گوشی‌های هوشمند فراهم می‌کنند؛ چه آنها که سرشان شلوغ است و می‌خواهند سریع و راحت کارهایشان را با گوشی‌شان انجام دهند و چه کسانی که به دنبال سرگرمی بیشتر و استفاده از امکانات چندرسانه‌ای (Multimedia) هستند.
Galaxy Note 5، یک دستیار کاربلد و تمام‌وقت
گوشی Galaxy Note 5، با امکانات پیشرفته، تحولی خیره‌کننده در مسیر پرچمداری سری نوت سامسونگ است. این گوشی با الهام از طراحی Galaxy S6 به صورت ارگونومیک، به گونه‌ای ساخته شده که با یک سطح انحنادار در پشت دستگاه، به راحتی در یک دست جا می‌شود. سطح صفحه ‌نمایش تخت گوشی Galaxy Note 5 بسیار مناسب برای نوشتن است و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا در زمان کمتر، بیشترین کار را انجام دهند. هچنین قلم الکترونیکی جدید S Pen توانایی نگارش کاربران را ارتقا داده و برای نوشتن با آن دیگر نیازی به باز کردن قفل گوشی نیست؛ بلکه تنها با بیرون آوردن S Pen می‌توان روی صفحه، به سرعت ایده‌ها و اطلاعات مورد نظر را، ثبت کرد. همچنین کاربران می‌توانند در کنار فایل‌های PDF، صفحات اینترنتی طولانی و عکس‌های بزرگ، یادداشت بنویسند.

Galaxy Note5

 
Galaxy S6 edge+؛ لذت بیشتر با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر
گوشی Galaxy S6 edge+ سامسونگ ادامه راه طراحی منحصر به فرد و متمایز Galaxy S6 edge است که به‌روز رسانی شده و با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از S6 edge، عرضه شده است. این گوشی دارای امکان Apps edge برای دسترسی راحت‌تر به اپلیکیشن‌های محبوب و امکان People edge برای ارتباط راحت‌تر با تماس‌های ضروری، است که تنها با لمس صفحه خمیده گوشی انجام می‌گیرد.
قابلیت Apps edge به کاربران این این امکان را می‌دهد که با لمس صفحه ‌نمایش، به اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. همچنین، People edge به کاربران کمک می‌کند تا شماره‌هایی را که بیشتر با آنها در ارتباط هستند، ذخیره کرده و به راحتی با آنها تماس بگیرند. دسترسی سریع به شماره‌های قبلی برای برقراری تماس دوباره و ارسال پیام کوتاه امکان دیگری است که با استفاده از صفحه نمایشedge در اختیار کاربران این گوشی قرار گرفته است. گوشی Galaxy S6 edge+، همچنین با صفحه نمایش انحنادار ۷/۵ اینچی Super AMOLED تجربه مولتی‌مدیای بی‌نظیری را فراهم می‌آورد.

S6 edge+

 
قوی‌ترین‌ سخت‌افزارهای موجود در بازار، برای راحتی کاربران
پرچمداران Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge+ طراحی و کارایی را همراه با امکاناتی از قبیل فناوری بهترین صفحه ‌نمایش، دوربین پیشرفته با کیفیت بالا برای عکاسی و فیلم‌برداری، آخرین فناوری شارژ بی‌سیم و یک پردازنده فوق‌العاده قوی، تلفیق می‌کند. هر دو مدل در بازار گوشی تلفن‌همراه با رم چهار گیگابایتی ارتقا یافته، قوی‌ترین ظرفیت و قدرت پردازش را عرضه می‌کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که از کاربری چندگانه بی‌نقص بهره ببرند. Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge+ دارای قابلیت امنیت پیشرفته حفاظت خودکار KNOX (KNOX Active Protection) وMy KNOX هستند که یک اپلیکیشن ساده با قابلیت نصب سریع است و امکان نگهداری از اطلاعات کاری و شخصی را به شکل بهتری فراهم می‌سازد./
پایان خبر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا