اخبار

پرچمدار بعدی اچ‌ تی‌ سی به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز می‌شود

تلفن وان ام ۹ اچ‌تی‌سی با  وجود استفاده از بدنه باکیفیت فلزی و اسپیکرهای بوم‌ساند که از مزایای منحصر به فرد آن هستند، نتوانست در بازار موفق عمل کند و بخشی از این موضوع به خاطر پردازنده مورد استفاده در آن بود که داغ می‌شد. حال منبعی نسبتا معتبر مدعی شده که پرچمدار بعدی این کمپانی به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد شد.
یکی از کاربران توییتر با حساب کاربری @Ricciolo1 که پیشتر نیز به فاش کردن برخی اخبار کمپانی‌ها اقدام کرده بود، اعلام کرد که احتمالا بر خلاف تصورات پیشین، نام پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی M10 نخواهد بود. وی همچنین مدعی شده که پردازنده مورد استفاده در پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. تایوانی‌ها مدت‌ها بود که منتظر ارائه تراشه رده بالای جدید کوالکام بودند تا بتوانند از آن در تلفن‌های خود استفاده کنند و دیشب بالاخره کوالکام پرده از اسنپدراگون ۸۲۰ برداشت.
از آنجا که از وان ام ۹ در بازار استقبال خوبی نشد، اچ‌تی‌سی نیاز دارد تا هر چه سریع‌تر پرچمدار جدیدی را روانه بازار کند. چر وانگ، مدیر عامل این کمپانی، تابستان گذشته به سهامداران گفته بود که آنها در حال کار بر روی یک تلفن بسیار قدرتمند هستند و حتی برای توصیف آن از کلمه Hero استفاده کرده‌اند. در ابتدا تصور بر این بود که منظور وی همان اچ‌تی‌سی وان A9 است، اما زمان معرفی این تلفن مشخص شد که با یک گوشی میان‌رده روبرو هستیم و طبیعتا منظور وانگ از محصول Hero، وان A9 نبوده است.
با این اوصاف به نظر می‌رسد که باید در ابتدای سه‌ماهه دوم سال بعد میلادی منتظر یک پرچمدار جدید با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ از سوی اچ‌تی‌سی باشیم؛ محصولی که نام و اطلاعات بیشتری از آن در دست نیست.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا نسل بعدی پرچمدار اچ‌تی‌سی می‌تواند نظر کاربران را جلب کند؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا