اخبار

پرچمدار شرکت Micromax ینی Canvas 6 Pro آماده تحویل به مشتریان

تحویل گوشی های Micromax Canvas 6 Pro به مشتریانی که این اسمارت فون ها را از طریق وبسایت شرکت سازنده رزرو کرده اند از ۲۰ April آغاز میشود.به تازگی این غول هندی تولیدکننده گوشی های هوشمند برای احیای مجدد نام کمپانی خود در بازار رقباتی فروش اسمارتفون ها،این بار با ۱۹ دستگاه،دست پر به بازار خواهد آمد.
دو پرچم دار بزرگ این شرکت ینی Canvas 6 و Canvas 6 Pro در فروشگاه انحصاری store.micromaxinfo.com با قیمت Rs 13,999 به فروش میرسد.
درحال حاضر تنها Canvas 6 Pro در بخش فروش لیست شده و خبری از بدنه تمام فلزی این گوشی به چشم نمیخورد.
Canvas 6 Pro دارای بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با قابلیت ضبط تصویر عکاسی و فیلمبرداری Full HD دوربین عکاسی ۱۳مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسل برای دوربین سلفی میباشد.همچنین برای پردازش بهتر و روانتر یک RAM چهارگیگابایتی و حافظه ۱۶ گیگابایتی در آن تعبیه شده است.
Canvas 6 نیز با کمی تفاوت با دارا بودن ۳GB RAM, 32GB storage space و قفل اثر انگشتی(که این قابلیت در نسخه Pro وجود ندارد)دوربین ۱۳مگاپیکسلی،دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و اینترنت ۴G میتواند گزینه خوبی برای علاقمندان باشد.
باطری گوشی Canvas 6 Pro نیز ۳۰۰۰ mAh است و Micromax قول داده که با یک بار شارژ کامل تا ۹ ساعت روشن خواهد بود.
لازم به ذکر است که هردو گوشی Canvas 6 Pro و Canvas 6 دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱ میباشند که قابل ارتقا به نسخه های جدید تر نیز خواهند بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا