اخبار

پوکمون گو دیگر بر روی دستگاه های جیلبریک و روت شده اجرا نمی‌شود

پس از گزارش چندین تقلب و هک در بازی پوکمون گو ، نیانتیک توسعه دهنده این بازی، تصمیم دارد برای اطمینان هر چه بیشتر جلوی ورود گوشی‌های اندرویدی روت شده و یا دیوایس‌های اپلی جیلبریک شده به این بازی را بگیرد. هرچند راهی برای دور زدن این قضیه وجود دارد ولی کماکان امکان بن شدن شما توسط این شرکت توسعه دهنده زیاد خواهد بود.
اگر دستگاه آی او اسی خود را جیلبریک و یا دیوایس گوشی اندرویدیتان را روت کرده باشید، احتمالاً برایتان جالب خواهد بود که نیانتیک توسعه دهنده بازی پوکمون کو در تازه‌ترین به‌روزرسانی این عنوان از بازی کردن شما جلوگیری خواهد کرد. نیناتیک دلیل این کار را جلوگیری از هک و تقلب بسیاری از کاربران گزارش کرد که همگی با دیوایس‌های جیلبریک و یا روت شده مشغول به اجرای این بازی بوده‌اند.
 
به نقل از نیانتیک:

ما همچنان به تمرکز بر روی از بین بردن ربات‌ها و متقلبین از سطح بازی پوکمون گو ادامه می‌دهیم. دیوایس‌های روت و یا جیلبریک شده دیگر توسط این بازی پشتیبانی نخواهند شد.

البته لازم به ذکر است که این اقدام نیانتیک لزوما مربوط به تقلب در بازی نیست و به مسائل دیگری نیز باز می‌گردد اما حدس می‌زنیم که آنها قصد دارند هیچ گونه ریسکی را در این مورد نپذیرند.
 
اجرای بازی پوکمون گو روی گوشی روت شده

راه حل اجرای پوکمون گو بر روی گوشی‌های روت شده اندرویدی

اینک خبر خوبی برای این دسته از افراد وجود دارد که با آپدیت پوکمون گو دیگر قادر به اجرای آن بر روی دستگاه اندرویدی روت شده خود نیستند. یک کاربر با نام TheJakeGaming در پستی بر روی Reddit نوشته است که راه حل این موضوع را برای گوشی‌های اندرویدی روت شده پیدا کرده است:

من در حال مرور XDA بودم و یک زیپ قابل فلش به نام Magisk را پیدا کردم. اگر شما نمی‌دانید آن چیست باید گفت پوکمون گو از یک روش به نام Safety Net استفاده می‌کند تا گوشی روت شده شما را شناسایی کند. یک توسعه دهنده توانمند XDA به نام TopJohnWu برنامه‌ای را توسعه داده که می‌تواند با فعال کردن قابلیت Safety Net در حالی که گوشی شما روت است، اجرای این عنوان را ممکن سازد.

تاکنون چندین کاربر از این روش ابراز رضایت کرده‌اند و با تست آن موفق به اجرای بازی پوکمون گو بر روی گوشی اندرویدی روت شده خود شده‌اند. بنابراین شما هم می‌توانید با مشاهده این پست ردیت روش ذکر شده را بر روی گوشی خود امتحان کنید. البته ما مطمئن نیستیم که نیانتیک این کاربران را شناسایی و بن خواهد کرد یا خیر؛ بنابراین عواقب این کار بر عهده خود شما خواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا