آموزش و ترفند

چگونه مخاطب های تکراری خودمان را در ویندوزفون به یکدیگر پیوند دهیم

سلام

امروز با آموزش بسیار ساده برای مرتب کردن لیست مخاطبها در خدمتون هستیم.حتما برای شما هم اتفاق افتاده که مخاطبی دارید که این مخاطب در شبکه های اجتماعی مختلف اسم های متفاوتی(نام مستعار) دارد و همچنین شما شماره این شخص را با نام اصلی داخل لیست مخاطبها ذخیره کرده اید. زمانی که شما گوشی خود را با چندین شبکه اجتماعی سینک میکنید، به صورت اتوماتیک مخاطب ها در گوشی شما ذخیره میشود. حال این سوال پیش میاد که چگونه تلفن هوشمند شما این مخاطب را که با نام های متفاوتی که در گوشی شما ذخیره شده است را به عنوان یک فرد تشخیص دهد؟

 
1
 

یک روش بسیار ساده و کاربردی (این قابلیت در ویندوزفون۷.۵ نیز وجود داشت) این است که این مخاطب ها را به یکدیگر پیوند دهید.برای این کار ابتدا فرد موردنظر را از لیست مخاطبین انتخاب کرده سپس با زدن گزینه link که در پایین صفحه در قسمت app bar وجود دارد، وارد صفحه جدیدی می شوید که با انتخاب choose a contact میتوانید همان فرد را که با نام دیگری ذخیره شده را انتخاب کرده و به یکدیگر پیوند دهید تا گوشی شما آنها را به عنوان یک فرد تشخصی دهد.

 
2
 

این آموزش توسط کاربر انجمن موبایلستان Rasoulsilver تهیه و تنظیم شده. کپی برداری با ذکر نام موبایلستان و کاربر بلامانع است.

لینک آموزش در انجمن

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا