اخبار

هر آن چیزی که از سامسونگ گلکسی S8 می دانیم و هر آن چیزی که ارائه خواهد شد

گلکسی S8

گلکسی S8 و هر چیزی که لازم است بدانیم

پس از شکست سامسونگ و قطع تولید سامسونگ نوت ۷،تمام توجهات معطوف به رونمایی از گلکسی S8 شده است.این که چه امکاناتی قرار است در این گوشی موجود باشد و از چه سخت افزاری استفاده می کند دقیقا مشخص نیست اما شایعاتی که از خود شرکت سامسونگ به بیرون درز می کند بسیار جالب توجه است.
بسیاری از منابع نوشته اند که گلکسی S8  از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده خواهد کرد.احتمال می رود که نوع حافظه و اندازه آن بزرگتر از دیگر حافظه ها باشد.همچنین قرار است که این گوشی از Ram 6 گیگابایتی استفاده کند.
همانطور که می دانید نوت ۷ نیز قرار بودبا Ram 6 گیگابایتی عرضه شود.ولی هنگامی که شرکت سامسونگ اعلام کرد که مقدار Ram نوت ۷ و S7  به یک اندازه است خیلی ها شگفت زده شدند.
به هر حال انتظار داریم که ساختار گوشی S8 خیلی باریک وکشیده همراه با یک دوربین قدرتمند و ارتقاء یافته،به همراه سیستم تشخیص اثر انگشت اپتیکی زیر صفحه نمایش،دو دریچه دوربین و یک صفحه نمایش حساس به فشار باشد.
اگر سامسونگ بتواند تمامی امکانات گفته شده را در گوشی گلکسی S8 خود جای دهد و طبق گفته خودشان قیمت این گوشی را هم سطح S7  ارائه کند پس باید منتظر باشیم تا بازار را قبضه کند!بدتر از همه این است که سامسونگ دیگر نمی تواند یک داستان نوت ۷ دیگر را تجربه کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا