اخبار

کاربران سامسونگ هنوز هم به از بین رفتن کابوس باتری نوت ۷ امیدوارند

قضایای پیرامون انفجار گلکسی نوت ۷ باعث شده است که حتی کاربران دیگر برندها نیز برای اعتراض به سامسونگ اقدام کنند و موجی بسیار منفی پیرامون محصولات این برند کره‌ای در سراسر جهان به راه افتاده است. اما به نظر می‌رسد که نظر کاربران خود سامسونگ چندان هم اینگونه نیست و آنها هنوز هم به برند محبوبشان وفادار هستند.
مدیران سامسونگ به تازگی آمار و ارقام جدیدی را از طرح جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد کاربران این دیوایس هنوز هم برای استفاده از آن مشتاق هستند. طبق این آمار که به صورت رسمی از سوی سامسونگ منتشر شده است، بیش از ۹۰ درصد از کاربرانی که گلکسی نوت ۷ خود را پس داده‌اند، اعلام کرده‌اند که هنوز هم علاقه به استفاده از این فبلت دارند و حاضر نشده‌اند که آن را با دیوایس دیگری تعویض نمایند.
این دسته از کاربران خواهان دریافت نوت ۷ با باتری اصلاح شده هستند و این به معنای آن است که سامسونگ در تولید فبلت جدید خود توانسته است نظر اکثر کاربران را به آن جلب کند و اگر این مشکل بدموقع برای باتری نوت ۷ پیش نمی‌آمد، شاید این محصول به یکی از موفق‌ترین محصولات تاریخ سامسونگ از نظر جلب رضایت کاربران تبدیل می‌شد. تا به حال حدود ۶۰ درصد از تمام دیوایس‌های فروخته شده در کشور آمریکا و کره‌ی جنوبی در این طرح ثبت شده اند و کاربران آنها را با مدل‌های بدون مشکل و جدید تعویض کرده‌اند.
آقای DJ Koh مدیر بخش موبایل سامسونگ استقبال کاربران از این طرح را «دلگرم کننده» نامیده است و اعلام کرده که سامسونگ بر روی این موضوع تمرکز دارد که هر چه سریعتر و موثرتر بتوانند تمام گلکسی های نوت ۷ موجود در بازار را جمع‌آوری و با دیوایس‌های بدون مشکل تعویض نمایند. او همچنین اعلام کرده است که سامسونگ از وفاداری کاربران نسبت به این محصول نیز به شوق آمده و انتظار چنین حمایتی را از سوی آنها نداشته است.
البته در چند روز گذشته گزارشاتی نیز از سوی کاربران داخل کره‌ی جنوبی منتشر شده است که نشان می‌دهد تعدادی از آنها با دیوایس‌های جدید نیز مشکل داشته‌اند و مشکلاتی نظیر داغ شدن و یا خالی شدن سریع باتری برایشان پیش آمده است. اما سامسونگ این موارد را در دسته‌ای جداگانه قرار داده و اعلام کرده است که این پرونده‌های شکایت هیچ ارتباطی به مشکلات باتری نداشته‌اند.
کمتر از یک ماه پیش و در اوایل ماه جاری (ماه سپتامبر) بود که سامسونگ طرح جمع‌آوری گلسی نوت‌های ۷ مشکل‌دار را آغاز کرد و این طرح در ۱۰ کشور که فروش این فبلت در آنها انجام شده بود، کلید خورد. آنها قصد دارند که تا پایان این ماه، تعداد ۲.۵ میلیون دیوایس موجود در بازار را به طور کامل جمع‌آوری و با دیوایس‌های بدون مشکل تعویض نمایند.
همچنین فروش دیوایس‌های جدید در بازار این کشورها تا زمانی که محصولات بدون مشکل به انبارهای آنها تحویل داده شوند، متوقف شده است و از فردا در سراسر کشورها جهان این فروش دوباره از سر گرفته خواهد شد. البته کاربران کره‌ی جنوبی برای خرید مجدد باید تا چهار روز دیگر و تا تاریخ ۱ اکتبر صبر کنند و کاربران تعدادی از کشورهای اروپایی نیز تا یک ماه دیگر و تا آغاز ما نوامبر نمی‌توانند این محصول را از فروشگاه‌های داخل کشور خود خریداری کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا