اخبار

کارخانه ی اپل در تایوان برای تولید نمایشگرهایی باریک تر با نوردهی بیشتر

بر اساس گزارشی که خبرگزاری Bloomberg به تازگی منتشر کرده است ، اپل آزمایشگاهی را در یکی از پارک های علم و فناوری تایوان راه اندازی کرده که در آن بیش از ۵۰ مهندس زبده‌ی این شرکت درحال تحقیق بر روی توسعه‌ی تکنولوژی های جدیدی هستند تا بتوانند با استفاده از آنها، نمایشگرهایی باریک تر، با نوردهی بیشتر، شفافیت بالاتر و البته مصرف باتری بهینه تری برای نسل بعدی آی دیوایس ها تولید کنند.
گفته میشود اپل درحال اتمام کارهای ادارای برای خرید این منطقه‌ی تحقیقاتی است و بزودی و به طور رسمی از آن را افتتاح خواهد کرد. بازدیدکنندگان میگویند که اپل درحال طراحی و تغییر فضای داخلی ساختمان مربوطه است و کارکنان هم از دیوایس ها و آی‌دی کارت‌های اپل استفاده میکنند.
گفته شده که ظاهراً این لابراتوار یک تأسیسات مخفی بوده که هیچ نشانه‌ای در خارج از آن مبنی بر متعلق بودن به شرکت اپل وجود ندارد و از دفتر مرکزی شرکت فاکس‌کان تا این مکان چیزی در حدود یک ساعت رانندگی فاصله است.
اپل اخیرا فعالیت های بیشتری بر روی بخش نمایشگرهای لمسی خود داشته است و به نظر میرسد بعد از عرضه‌ی تکنولوژی ۳D Touch، اکنون اپل بدنبال راهی است تا نمایشگرهای خود را ارتقا دهد و میزان نوردهی، ضخامت آنها و میزان مصرف باتری شان را بهبود دهد
منبع : bloomberg

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا